Strona 1 z 2
					
				Oferta z allegro
				: 20 stycznia 2015, 15:01
				autor: krzysiek__m
				Witam,
Co myślicie o tej ofercie?
Moje spostrzeżenia. Atrapa chłodnicy nieoryginalna i przerobiony zderzak tylni. Kierownica nieoryginalna, gałka zmiany biegów również. Nie zgadza się też rocznikowo z fazą 2. 
http://allegro.pl/renault-5-gt-turbo-115km-super-5-r5-i4901354162.html 
			
					
				
				: 20 stycznia 2015, 19:18
				autor: kabar
				Wszystko co napisałeś się zgadza. Jak jesteś zainteresowany autem to najlepiej obejrzeć i ocenić na żywo.
			 
			
					
				
				: 21 stycznia 2015, 15:02
				autor: egonn87
				Ciekawe czy cieknie z koła pasowego i z uszczelniacza na wale?
			 
			
					
				
				: 21 stycznia 2015, 18:44
				autor: krzysiek__m
				Wstępnie samochód obejrzałem. Jeździ do przodu i do tyłu 

 Na nadwoziu ślady korozji, nie znam się na tyle, żeby ocenić zakres i koszt naprawy. Sprzedający wspominał też o korozji podwozia w okolicach fotela pasażera. Buja się lekko fotel kierowcy, brakuje tapicerki na pokrywie bagażnika. Błotniki od strony komory silnika zamalowane czymś czarnym. Turbo wg obserwacji wskaźnika i przyśpieszenia raczej pracowało prawidłowo. Podejrzanych dźwięków z silnika nie udało mi się usłyszeć. Obejrzałem bez nastawienia na natychmiastowy zakup i niestety ze względu na czas i porę nie przyjrzałem się dokładniej. Cały czas chodzi mi ten samochód po głowie, ale nie mam odniesienia czego można oczekiwać za tę cenę.
Przed zakupem musiałbym auto sprawdzić dokładniej.
Jakie są główne i kosztowne w usunięciu przypadłości GT Turbo na które warto zwrócić uwagę przy zakupie?
 
			
					
				
				: 22 stycznia 2015, 00:48
				autor: TQT
				Jakie są główne i kosztowne w usunięciu przypadłości GT Turbo na które warto zwrócić uwagę przy zakupie
Korozja, Rdza, Ruda czy jakbyś jej tam nie nazwał - to jest przy ewentualnym remoncie czy innym doprowadzaniem do stanu fabrycznego największy problem. Z resztą można sobie poradzić.
 
			
					
				
				: 22 stycznia 2015, 13:47
				autor: egonn87
				No, ale cena z kosmosu! Robić się nie chce, łatwiej wystawić na sprzedaż padlinę niczym ten mercedes z filmu Barei i czekać na jakiegoś biedaka. Nie mówię, że to auto nie jest warte kupna, żeby była jasność!
			 
			
					
				
				: 22 stycznia 2015, 13:55
				autor: krzysiek__m
				Cena w porównaniu do tych, które widziałem w ogłoszeniach zagranicznych jest jedną z niższych.
Będę raczej szukał dalej. Może gdzieś na zachodzie. Ktoś z forumowiczów chwalił się jakiś czas temu autem z Barcelony, ale ceną na forum nie chciał się pochwalić 

 
			
					
				
				: 22 stycznia 2015, 19:07
				autor: kabar
				krzysiek__m pisze:Ktoś z forumowiczów chwalił się jakiś czas temu autem z Barcelony, ale ceną na forum nie chciał się pochwalić 

 
Wydaje mi się że widziałem ją w ogłoszeniach na którymś z portali. Poszukaj.
 
			
					
				
				: 23 stycznia 2015, 12:50
				autor: MIKUZZ
				
			 
			
					
				
				: 24 stycznia 2015, 13:18
				autor: krzysiek__m
				Tę też oglądałem.
Przede wszystkim w 1981 roku nie robili aut w tej budzie, więc z papierami coś poważnie nie tak. Właściciel twierdzi, że pomyłka w niemieckim urzędzie  
 
 
Po drugie spodziewałem się lepszej jakości renowacji.
Po trzecie jak akurat miałem czas obejrzeć, to nie chciał uruchomić się silnik (jakby problem z rozrusznikiem)  

 
			
					
				
				: 24 stycznia 2015, 21:29
				autor: kabar
				Szkoda że nie spisałeś VIN'u. Wszystko byłoby wiadome.
			 
			
					
				
				: 24 stycznia 2015, 23:55
				autor: krzysiek__m
				Mam obydwa VINy  
 
 
VF1122700B0070873 (srebrna)
VF1C40505G0508821 (żółta)
Co ciekawe, znalazłem gdzieś w necie informacje, że we Francji faza druga pojawiła się w 1986 roku. Mogło by to wskazywać, że żółta nie miała nic kombinowane, bo VIN wg mnie jest od GT Turbo.
Nie znalazłem niestety w necie nic do rozkodowania VIN na wyposażenie itp. Istnieje coś takiego?
Srebrna ma szyby na korbkę. Niby elektryczne do fazy 1 były opcjonalne, ale w Internecie nie udało mi się znaleźć zdjęć z takiej wersji.
 
			
					
				
				: 25 stycznia 2015, 00:21
				autor: RYCHO35
				VF11227.... wskazuje na to że to win "babci" 
VF1C405....  GTT
krzysiek__m pisze: że we Francji faza druga pojawiła się w 1996 roku.
..z tego co kojarze to w '91 r był już koniec prod r5 we francji 
 [ Dodano: 25 Styczeń 2015, 00:21 ]
 
[ Dodano: 25 Styczeń 2015, 00:21 ]
krzysiek__m pisze:Przede wszystkim w 1981 roku nie robili aut w tej budzie, więc z papierami coś poważnie nie tak.
 ja widziałem taką też srebrną 1108 cm3 i zarejestrowaną jako r5 alpine 

 , a gościu się dziwił że mu części nie pasują, tłumaczyłem że coś nie tak ale nie dał się przekonać i znajomemu ciągle części zwracał że niby nie te mu sprowadza 
 
 
 To trza mieć zryty beret 

 
			
					
				
				: 25 stycznia 2015, 08:48
				autor: krzysiek__m
				Faktycznie, chodzilo mi o 1986  

  poprawiłem  

 
			
					
				
				: 25 stycznia 2015, 10:09
				autor: kabar
				Co do srebrnej - zdecydowanie numery przebite. Wskazują na babcię jak poprzednicy mówili. 
Druga faza weszła w połowie 87 roku. 
Niestety baza danych Renault dotycząca starych samochodów jest bardzo uboga i po nr VIN możemy sprawdzić że nr VF1C40505G0508821 oznacza: "Nie znaleziono żadnego samochodu."  
