Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
zimne powietrze z kratek nawiewu
Moderator: Moderatorzy
zimne powietrze z kratek nawiewu
Renault Express 1.1 rocznik 1994. - sytuacja następująca. Niezależnie od ustawienia kierunku wylotu ciepłego powietrza, zawsze z kratek nawiewu leci zimne. Szukałem ale takiego przypadku ale nie dopasowałem z żadnym opisem na forum. Proszę o wskazówki. Pozdrawiam
Po pierwsze silnik musi być nagrzany, ciepło do ogrzewania nie bierze się z powietrza. Następnie należy ustawić pokrętło na ciepłe powietrze, jeśli to nic nie daję to może się okazać że pokrętło nie otwiera klapy, może coś być uszkodzone, np. cięgło otwierające klapę. Ale zapewne jest tak że jest od diabła kamienia w układzie chłodzenia i po prostu nie jest on drożny, ja mam taki sposób diagnozy, cisnąć ręką węże prowadzące do kabiny, jak ciężko to zrobić i tak zgrzytają to jest tam kamień, a dodatkowo one nie będą ciepłe bo płyn nie może przepłynąć, jeśli tak jest trzeba wyczyścić, choć w nagrzewnicy też będzie kamień a jego to już ciężko będzie usunąć. Jeśli nie to, to należy sprawdzić czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, na temat odpowietrzania znajdzie się zapewne kilka tematów na forum
Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniu usterki
PS. Raczej wybrałeś zły temat, bo prócz wentylatora to nie ma żadnej elektroniki w tym
Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniu usterki

PS. Raczej wybrałeś zły temat, bo prócz wentylatora to nie ma żadnej elektroniki w tym

U mnie ( stara biedna deska) ciepło leci ( tylko po zatkaniu wlotu nad radiem ) z nawiewu na przednią szybe, nie ważne w jakim kierunku ustawione jest cięgno ( moge decydowac (po zatkaniu srodkowego wlewu) czy cieple powietrze leci na nogi czy na szybe) ale po odetkaniu środkowego poprostu leci zimne
Co z tym zrobić ?
Co z tym zrobić ?
tommies,
Dzięki za rade, zdjęłem kratke nawiewu ustawiłem tą zapadke prostopadle do deski i zakleiłem silikonem, powinno trzymać
Teraz z innej beczki, moja piąteczka wybiera się w czerwcu za granice i muszę zająć się silnikiem
Leje mi sie z pompy oleju a nigdzie nie moge ani znaleść informacji na ten temat ani części, wystarczy wymiana samego simeringu czy raczej całego wałka pompy ? Gdzie tego szukać?
I czy głowice od f8m/q można planować czy fabryka zabraniała ?
Dzięki za rade, zdjęłem kratke nawiewu ustawiłem tą zapadke prostopadle do deski i zakleiłem silikonem, powinno trzymać
Teraz z innej beczki, moja piąteczka wybiera się w czerwcu za granice i muszę zająć się silnikiem
Leje mi sie z pompy oleju a nigdzie nie moge ani znaleść informacji na ten temat ani części, wystarczy wymiana samego simeringu czy raczej całego wałka pompy ? Gdzie tego szukać?
I czy głowice od f8m/q można planować czy fabryka zabraniała ?
Teoretycznie Renault nakazuje wymianę głowicy. Praktycznie każdy planuje i jest ok
Pamiętaj też, że planowanie nie zawsze jest konieczne - jeśli odchyłki są niewielkie to sprawę załatwia nowa uszczelka i odpowiednie dokręcenie.
Co do pompy oleju, to nowy simering powinien problem rozwiązać. Coś mi jednak się przypomina, że może cieknąć jakoś w innym miejscu - to był jakiś oring.
Chyba w tym temacie to poruszają http://www.renault19.pl/forum/viewthrea ... owstart=20

Co do pompy oleju, to nowy simering powinien problem rozwiązać. Coś mi jednak się przypomina, że może cieknąć jakoś w innym miejscu - to był jakiś oring.
Chyba w tym temacie to poruszają http://www.renault19.pl/forum/viewthrea ... owstart=20