Strona 1 z 1
uszczelka miski olejowej
: 19 listopada 2014, 18:57
autor: wojciechz
Witajcie

! Koledzy powiedzcie jak powinno być w R5 GTX-ie 1.7 o symbolu silnika F2N G 7 42/ C 00 10 88 . Czy pod miskę olejową idzie uszczelka , czy tylko uszczelniacz ( silikon wysokotemperaturowy ) jeżeli tak to jaki polecacie . Jeżeli nie ma być uszczelki to , czy można założyć czy odradzacie . Pozdrawiam

!

: 19 listopada 2014, 23:33
autor: tommies
Oryginalnie jest biały silikon. Osobiście używam REINZOSIL, ale na pewno jest sporo innych dobrych. Byle nie najtańsze czerwone gówno za 5 zł w motoryzacyjnym, bo szkoda roboty. Dobrze wyczyścić i odtłuścić, a następnie pomodlić aby nie trzeba było tego zdejmować, bo strasznie ciężko odkleić.
AAAAAA

!!! - pamiętaj aby przy okazji odkręcić i wyrwać stary silikon z ostatniej ( na Renówkowe liczenie pierwszej - od koła zamachowego) podpory wału. Następnie odtłuścić, przykręcić i nastrzyknąć nowy aż wyjdzie bokami. Cztery razy zdejmowałem skrzynie w GTE i wymieniałem uszczelniacz dopóki nie zorientowałem się że leciało z uszczelnienia podpory a nie uszczelniacza. Na fotce masz pokazane.

: 19 listopada 2014, 23:51
autor: kusio102
Odrazu uprzedzam, że jeśli chcesz rwać miche to musisz delikatnie uniesc silnik do góry

: 20 listopada 2014, 01:31
autor: wojciechz
dzięki za podpowiedz , ale miskę już wyjąłem odkręciłem poduszki silnika i uniosłem delikatnie do góry . Powiedzcie mi cz nie lepiej założyć uszczelki niż pieprzyć się z silikonem .

: 20 listopada 2014, 10:06
autor: kusio102
Ja w f8m dałem uszczelke i poskładałem na paste elringa dirko, tylko nie przesadzilem poprostu natarłem uszczelke z obu stron i skręciłem dynamometrem

szybka i przyjemna robota a uszczelka to śmiech nie pieniądze wiec daj z uszczelką
: 20 listopada 2014, 22:02
autor: wojciechz
dzięki za podpowiedz . Zrobię tak jak piszesz . P O Z D R A W I A M ! ! !
: 21 listopada 2014, 14:43
autor: tommies
Po co dawać uszczelkę i smarować ją silikonem? Albo jedno albo drugie. Fabrycznie jest tam silikon i zrób to na silikon łącznie z podporą, bo fabrycznie te uszczelnienia się łączą. Poza tym dobry silikon będzie tańszy niż dobra uszczelka.
: 21 listopada 2014, 18:46
autor: kabar
Fabrycznie jest tam uszczelka + klej na łączeniach półkoli na podporach z uszczelkami. Jak dobrze pamiętam były 2 uszczelki korkowe + 2 półksiężyce gumowe.
: 21 listopada 2014, 21:16
autor: kusio102
tommies, na opakowaniu elringa pisze po niemiecku coś o podkładkach, ta masa nie zastyga poprosu jest bardzo kleista tak jak zielony elring
