Strona 1 z 1

Silniczek krokowy

: 18 stycznia 2014, 17:45
autor: kuba113
Witam mam problem z silniczkiem krokowym...jest on w tej chwili zaslepiony gdy go odslepie i podlacze caly czas mam 200obrotow nawet jak odepne od niego kostke, gdy jest zaslepiony i podlaczony pod kostke na zimnym silniku mam 0, 8 a jak sie rozgrzeje trzyma 150obrotow, rozebralem go wyczyscilem ale caly czas jest tak samo...ma ktos jakis pomysl na to zeby dobrze to ustawic?

: 18 stycznia 2014, 19:38
autor: djmonkey
to nie silniczek krokowy a jak już to zwykły silnik . sprawdź jego poprawne działanie podłączając pod akumulator zmieniając polaryzację .resztę masz na forum

: 18 stycznia 2014, 23:25
autor: maciek od iwony
Z tego co mi wiadomo to silniczek Kuba sprawdzał/czyścił.Cóż, jak coś to posiadam zamiennik zamontowany w poprzednim motorze i leży gdzieś pewnie w warsztacie u kolegi jakieś 100km od Bydgoszczy .
Ten kolega(forumowicz) montował mi większośc gratów ze swojego GTE ,spawał min.podłogę,upiększał picował i wkładał mnóstwo swojego czasu i pracy. Został zdaje się nazwany CUKIERNIKIEM czy jakos tak ;) ale mniejsza z tym.
Jak chcesz i masz tyle odwagi to na PW dam ci namiary na niego.Na pewno się dogadacie.Silnik oczywiście jest mój więc za część nie zapłacisz nic -taki jestem dobry wyobraź sobie.

: 18 stycznia 2014, 23:36
autor: kabar
200 obrotów? Nieosiągalne dla silnika spalinowego w aucie :)

: 19 stycznia 2014, 18:27
autor: kuba113
Kabar to jak to jes skoro na liczniku od obrotow jest x100 to jak wskazowka jest na 2 to ile jest obrotow?

: 19 stycznia 2014, 19:43
autor: Robcio_GTT
Masz rację na liczniku jest x100, ale nie ma 2 tylko 20...

: 22 stycznia 2014, 20:51
autor: tommies
Sprawdź jeszcze wężyki i zaślepki podciśnienia w podstawie wtrysku.