Strona 1 z 1

Identyfikacja brakujacej wtyczki i sonda lambda

: 9 czerwca 2013, 20:43
autor: thradya
Do czego jest ta brakujaca wtyczka?

Obrazek


Drugie pytanie - kupilem nowa lambde (NGK, 3 przewody), niby dedykowana do tego silnika (C407-05, C3J). Po nachyleniu sie, widze ze z sondy wychodzi jeden kabelek i ginie gdzies w czelusciach. Gdzie jest wtyczka sondy? Strzelilem jeszcze fotke z drugiej strony, moze tu bedzie cos widac:

Obrazek

Dziekowac z gory za pomoc!

: 9 czerwca 2013, 20:47
autor: djmonkey
ta wtyczka ma być pusta jest to pozostałość po modułach z wersji gaźnikowych . do sondy lambda idzie przewód szary i ma też szarą wtyczkę poszukaj przy zdjętej puszcze filtra powietrza . a przewodów sond nie lutujemy tylko zagniatamy przez specjalną tulejkę

: 11 czerwca 2013, 06:49
autor: thradya
Jednoprzewodowa sonda w c3j idzie prosto do kompa, czy ma wtyczke w komorze silnika?

Pytanie dodatkowe - skad wziac prad do grzania 3 przewodowej sondy? Ktos taka konwersje pewno juz robil na forum?

Pytanie dodatkowo-dodatkowe - wysoki jest koszt czujnikow temperatury silnika?

: 11 czerwca 2013, 08:02
autor: dredzioch1
A po co kombinujesz? Wkręcasz taką jak ma być i działa bez drutowania.

: 11 czerwca 2013, 17:11
autor: thradya
Kupowanie drugiej, ubozszej sondy jest bez sensu. Prawda?
Pomysle nad dorobieniem grzania, jesli bedzie za duzo roboty to podlacze ta 3-kabelkowa tylko kablem sygnalowym i tyle.

: 11 czerwca 2013, 18:55
autor: djmonkey
Tak sonda ma wtyczkę w komorze silnika, szukaj a znajdziesz kolory już podałem.
Możesz podłączyć tą którą posiadasz resztę kabli pozostaje pusta tylko sprawdź czy przez grzałkę nie jest puszczona masa sondy.

: 12 czerwca 2013, 07:47
autor: thradya
Dzieki DJ, dam znac jak poszlo.