Strona 1 z 1
chłodnica z gtt do c2j
: 5 marca 2013, 01:45
autor: carmaker
poprosze o jakieś sugestie.W silniku c2j jest tylko zwrot do zbiorniczka wyrównawczego.Chłodnica z gtt ma dwa wyjścia do chłodzenia turbo - jeśli zastosuje podstawke filtra zachowam obieg cieczy czy lepiej zaślepić?Jak podłączyć dalej?Jaki zbiorniczek wyrównawczy?Pozostają mi dwa króćce w pompie wody od chłodzenia/grzania gaznika spiąć na krótko czy wpiąć w obieg do zbiorniczka wyrównawczego?Dzięki za wszelkie pomysły
: 5 marca 2013, 19:32
autor: djmonkey
mówisz o chłodnicy zintegrowanej z olejową ?
: 5 marca 2013, 19:45
autor: carmaker
dokładnie ,jeszcze nie ogarnąłem jak to jest w gtt podłączone bo wszystko mam w częściach
: 5 marca 2013, 21:25
autor: TQT
Ma być, jak w oryginale czy robisz przeróbki?
: 5 marca 2013, 22:21
autor: carmaker
niewiem właśnie jak to ugryzć. Ori chłodnica w gtr-ce nie wyrabiała a po przeróbkach silnika już napewno nie podoła a chłodnice z gtt mam jedną luzną i wydaje mi się ze bedzie ok tylko niewiem jak ją zamontować do silnika bez turbo
: 6 marca 2013, 08:49
autor: tommies
Ja bym przerobił chłodnice od R5 diesla i założył wiatrak od diesla. Jedyna różnica to średnica mocowania rurki do zbiorniczka wyrównawczego.
Jak chcesz to mam nówkę sztukę całą mosiężną a nie jakieś plastikowo aluminiowe gówno.
Mosiężna oprócz nieporównywalnie lepszego oddawania ciepła, jest o tyle lepsza, że można do niej lutować na przykład tulejkę redukcyjną do zbiorniczka.
Wiatrak dieslowski też gdzieś mam.
Chłodnica od diesla jest szersza dużo grubsza i właściwie taka od 1.4 wygląda przy niej jak bardzo ubogi krewny z głębokiej prowincji
Jak jesteś zainteresowany to się odezwij.
: 6 marca 2013, 19:56
autor: carmaker
z turbo właśnie też jest mosiężna musze pooglądać serwisówki może znajde jakiś układ chłodzenia do odwzorowania