Strona 1 z 1
Podłączenie rezerwy i wskazania poziomu paliwa w baku.
: 25 października 2012, 16:28
autor: losiek
Dzień dobry,
czy moglby mi ktoś powiedzieć za co te wsuwki po kolei odpowiadają?

: 29 października 2012, 07:10
autor: vino1986
bankowo masz wlasnie tam jeden od poziomu paliwa bo dwa beda do pompki paliwa szly jako plus i masa... wyjmij smoka od pompy paliwa to bedziesz wiedzial jak to spiac...
: 30 października 2012, 17:11
autor: Robcio_GTT
Vinio albo mi się wydaje, albo tam nie ma pompy
![:]](./images/smilies/yeah.png)
, w zbiorniku ...
A kabelki to, chyba

, poziom paliwa, masa i kontrolka rezerwy, ale nie wiem w jakiej kolejności ...
Re: Podłączenie rezerwy i wskazania poziomu paliwa w baku.
: 30 października 2012, 18:11
autor: Pascal
Jakie masz auto? Przy Super 5 w benzynie pompy są mechaniczne. Z wyjątkiem GTT, która ma dwie pompy elektryczne i dwa zbiorniki
Na Twoim zdjęciu widać wskaźnik paliwa i pomarańczowa lampka
: 30 października 2012, 19:08
autor: kabar
Pascal pisze:Z wyjątkiem GTT, która ma dwie pompy elektryczne i dwa zbiorniki
Oraz GTE

Także ma dwa zbiorniki i pompę elektryczną + dodatkową pompkę do zbiorniczka rezerwy.
: 30 października 2012, 19:15
autor: Pascal
kabar pisze:Pascal pisze:Z wyjątkiem GTT, która ma dwie pompy elektryczne i dwa zbiorniki
Oraz GTE

Także ma dwa zbiorniki i pompę elektryczną + dodatkową pompkę do zbiorniczka rezerwy.
dokładnie
zapomniałem, że był on produkowany tylko do Szwajcarii i Niemiec ze względu na normy emisji