Strona 1 z 1

Podłączenie rezerwy i wskazania poziomu paliwa w baku.

: 25 października 2012, 16:28
autor: losiek
Dzień dobry,

czy moglby mi ktoś powiedzieć za co te wsuwki po kolei odpowiadają?

Obrazek

: 29 października 2012, 07:10
autor: vino1986
bankowo masz wlasnie tam jeden od poziomu paliwa bo dwa beda do pompki paliwa szly jako plus i masa... wyjmij smoka od pompy paliwa to bedziesz wiedzial jak to spiac...

: 30 października 2012, 17:11
autor: Robcio_GTT
Vinio albo mi się wydaje, albo tam nie ma pompy :] , w zbiorniku ...
A kabelki to, chyba ;), poziom paliwa, masa i kontrolka rezerwy, ale nie wiem w jakiej kolejności ...

Re: Podłączenie rezerwy i wskazania poziomu paliwa w baku.

: 30 października 2012, 18:11
autor: Pascal
losiek pisze:Dzień dobry,

czy moglby mi ktoś powiedzieć za co te wsuwki po kolei odpowiadają?

[url=http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2bd894c359a4.jpg]Obrazek[/url]

Jakie masz auto? Przy Super 5 w benzynie pompy są mechaniczne. Z wyjątkiem GTT, która ma dwie pompy elektryczne i dwa zbiorniki
Na Twoim zdjęciu widać wskaźnik paliwa i pomarańczowa lampka

: 30 października 2012, 19:08
autor: kabar
Pascal pisze:Z wyjątkiem GTT, która ma dwie pompy elektryczne i dwa zbiorniki
Oraz GTE :)
Także ma dwa zbiorniki i pompę elektryczną + dodatkową pompkę do zbiorniczka rezerwy.

: 30 października 2012, 19:15
autor: Pascal
kabar pisze:
Pascal pisze:Z wyjątkiem GTT, która ma dwie pompy elektryczne i dwa zbiorniki
Oraz GTE :)
Także ma dwa zbiorniki i pompę elektryczną + dodatkową pompkę do zbiorniczka rezerwy.
dokładnie
zapomniałem, że był on produkowany tylko do Szwajcarii i Niemiec ze względu na normy emisji