Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Short Shifter w R5

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Zimny Kotlet
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwietnia 2010, 22:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Short Shifter w R5

Post autor: Zimny Kotlet »

Ma ktoś z Was może coś takiego zamontowane? Czy różnica po założeniu jest faktycznie duża?
brak podpisu
jjmag

Post autor: jjmag »

kiedyś było na ten temat tylko nie pamiętam czy na tym czy na starym forum i bodajże ktoś miał to założone
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Wasq miał
carmaker

Post autor: carmaker »

w sporcie napewno mile widziany skraca czas zmiany biegu jak i prawa rączka może szybciej powrócić na kierownice.Ja miałem zrobiony w 106tce wraz z podniesieniem lewarka o 10cm.jak dla mnie bomba ale auto było typowo do katowania :]
losiek

Post autor: losiek »

Podpinam sie do temata :radocha: mnie tez by sie przydały jakies szczegoly, fotki itp.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

carmaker

Post autor: carmaker »

Można zrobić samemu ale w r5 jest troche rzezbienia z racji podciąganego wstecznego.Ale się da.Wersja z podniesionym lewarkiem:górna część lewarka nad jabłkiem skrócona dolna wydłuzona.O taką wartość ile przestawimy długości dzwigni tyle musimy podnieść cały mechanizm lewarka racjonalnie będzie w przedziale 5-6cm.Więcej już będzie lekki hardcore ja przy 10cm miałem biegi maksymalnie ciasno koło siebie i niekażdy potrafił to obsługiwać ;P Opisane ma troche loodo w temacie swojego auta druga piąteczka z takim patentem ale już w wersji hardcorowej u mario -s
jescze jeden link http://allegro.pl/short-shifter-renault ... 44992.html
ODPOWIEDZ