Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Konrad Mini 1.8 16V RWD

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no właśnie byłem ciekaw tej wierzchniej warstwy ;-)
a że zegary z GTT to widać gołym okiem hehe
gufner

Post autor: gufner »

Konrad K_2 pisze:
gufner pisze:O dżizus, ale poupychane :) No wielki podziw dla ciebie :) Podwies te przewody co na dole sie pod autem zwisają bo o cos zaczepisz i zonk. Ale masakra. Sam wyjechałeś juz sprawnym autkiem z sprawnym silnikiem?
no lata lata juz - co prawda to ta drugą głowicą którą dałes bo ogginał sie juz nie nadawał.

Twój problem z gasnieciem zniknoł :-) nie wiem czemu :-)

obejzyj moje filmiki na tubie jak chodzi


dokielc nie jade ale na rajdzie polski bede ---- zwiedzał
Hehe. Gratuluje. No tak bywa z 1.4 Turbo. Jeden dzień gaśnie, na drugi łazi równo a kolejnego (jak np u Krystiana-niestety na to wskazuje) pada wszystko i przepuszcza olej. Brawo. No to licze na przejażdżke :) Jako pasażer oczywiscie :D
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

uaktualnie

samochodzik smiga ale problem z dławieniem silnika jednak mnie dopadł i narazie niewiem.

zestaw naprawczy gaznika, regulator cisnienia pompa paliwa?
http://www.youtube.com/watch?v=G_9gf7b_FkA
Obrazek
Obrazek



Obrazek
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

i cos z wnetrza

Obrazek
Obrazek
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
vino1986

Post autor: vino1986 »

samochodzik jest prze kozak 8-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

miodzio :-)
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Piękności ;-)
rocker

Post autor: rocker »

Śliczny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

rozpłynem siem zaraz :-)
corey16

Post autor: corey16 »

no nie ma co, Mini jest super ;-)
Adi

Post autor: Adi »

lodzio miodzio :-)
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

jest z mini problem

po paru minutach pracy swiece robiły sie tak czarne ze juz nie odpalał wyąłem wiec gaznik,
srubka do regulacji mieszanki ładnie sie obrałała ale okazało ise ze koncówka jest zaklinowana i połamana
Obrazek

co ciekawe odpalał po oczyszczeniu świeć ale tylk na kilka minut .

powienien odpalać przy zaklinowanej srubce?

Obrazek
gufner

Post autor: gufner »

Będzie odpalał. Ta śrubeczka działa w ten sposób że jak jest wkręcona to w gaźnik wpada mniej powietrza, przez co musi pobrać więcej wahy. Dlatego miałeś opalone świece. Mnie kiedyś wypadła ta śrubeczka, efekt był taki że ciągle na ssaniu musiałem jechać bo miał za dużo powietrze i potrzebował jeszcze więcej wahy. Jeśli coś namieszałem to mnie poprawcie. Ale ogólnie o to w tej śrubce biega aby było ile trzeba wahy i ile trzeba powietrza. Jak czegoś jest niewystarczające to wciąga wahy więcej o wiele.
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

A ja miałem tak ze czy wkrecona na maxa czy wykręcona to i tak chodził silnik ale jak ją wkreciłem na maxa to mi strasznie falowaly obroty musiałem wtedy ustawić na jakieś 1,5 tyś obroty - wykręciłem śrubkę praca równiejsza i zmieejszylem obroty tak do tysiaka i NIBY jest OK - muszę teraz świece przeczyścić i zobaczyć czy nadal będa czarne czy nie miałem normalnie sadze ( ewentualnie musze jeszcze regulator cisnienia podmienić na inny)
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
ODPOWIEDZ