Strona 6 z 9
: 14 kwietnia 2008, 22:09
autor: Arti
ja się dowiedziałem mianowicie tego:
siemering wału przód Goetze - 20zł
siemering wału tył TRW - 22zł
ceny dla mnie po rabacie
do skrzyni nie znaleźli matołki...trza mieć wymiar i no problem
pzdr
: 15 kwietnia 2008, 18:21
autor: kuba
czy zimwr do skrzyni jest taki sam jak w skrzyni jb

jesli tak to kosztuje jakies 2 dyszki
: 15 czerwca 2008, 21:15
autor: żuwik
No i nic się w sumie nie działo, poza nieustannym strojeniem się. Ciągle było nie tak aż w końcu dotarło do mnie jak to zrobić. A i tak komp ustawił się jak chciał
Więc ostatecznie pali 10l/100km po mieście, ok. 7l/100km po wsiach, ok. 8l/100km w jeździe autostradowej. Jest jedno ale. Noga już nie lekka, pali trochę więcej niż przy "dziadkowaniu" a frajda nie ta

Przy lekkiej nodze zejdę do 9l po mieście i nawet 6l na trasie, ale jakoś nie umiem... Ponieważ auto jest łatwo rozpoznawalne na bielskich drogach, coraz mniej panów w Golfach poniżej GTI się do mnie przystawia
Miała być troska o styl i 17 cali, ale znów wygrał rozsądek. W najbliższym czasie nastąpi wymiana drążka kierowniczego, łożysk tylnych, uszczelnienie skrzyni biegów i silnika, regulacja luzu zaworowego, może również się uda położyć lakier na felerną srebrną ćwiartkę i felgi. Do miedzianej auto musi przede wszystkim pewnie jeździć

(nie ukrywam, że znów mam smaka na "pudło"

).
: 15 czerwca 2008, 21:54
autor: lodoo
mozesz miec....
ale w tym roku nagradzane beda tylko R5...
kazdy moze jechac, ale pucharki sa dla piatkowiczow

jest to zlot RENAULT 5 KLUB POLSKA
sorry winetó

: 15 czerwca 2008, 22:10
autor: żuwik
Nie jestem tak próżny jak Ci się to wydaje - liczy się czas a nie puchar.
(PS. Znów powraca problem - czy aby jestem członkiem RENAULT 5 KLUB POLSKA?....)
: 15 czerwca 2008, 22:11
autor: lodoo
a no to jesli tak to jestem pewien ze dzieki umiejetnosciom i swojej reni wywalczysz porzadny czas na miare "pudla"

: 11 sierpnia 2008, 22:32
autor: żuwik
No i walnęła focha...
Wymieniałem łożysko (czyli całą piastę). Nie mogłem zbić zacisku z tarczy, bo miała rant a tłoczka nie mogłem cofnąć. Zacisk generalnie w kiepskim stanie, ale działa. Nowe piasty niestety nie mają pierścieni od ABSu, bo za ten niuans musiałbym zapłacić o 400zł więcej na sztuce. No i wszystko fajnie, gdyby nie fakt, iż nowa piasta zahacza o czujnik. Czujnik nie wyszedł, więc już go nie ma. Chyba finalnie TXI straciła ABS. Przeszedłem więc na drugą stronę, w celu popsikania WD miejsc kłopotliwych. Ściągnąłem linkę ręcznego z dźwigni zacisku i przy montażu CHLAST.... poszło gdzieś, ale chyba nie linka. Albo regulator naciągu, albo linka od dźwigni.... Nie mam ręcznego... Masakra....
: 11 sierpnia 2008, 22:44
autor: Piotrek
jak psuć to wszystko
: 11 sierpnia 2008, 22:46
autor: Arti
niefart

: 12 sierpnia 2008, 07:35
autor: Qucor
No to poszalałeś...
Ale cóż to for you

dasz radę

: 12 sierpnia 2008, 22:18
autor: żuwik
Dolołdło się.
Łożyska wymienione, cisza jak makiem zasiał. Mały krok dla człowieka, duża poprawa jakości jazdy.
: 13 sierpnia 2008, 22:25
autor: żuwik
Ręczny żyje
Dla potomnych - jak luzujesz linkę na jednym końcu to jest ona luźna i na drugim, przez co może się po prostu zsunąć...

: 26 marca 2009, 14:49
autor: cyp
co tam słychać u Twojej bestii

gdzieś pisałeś że renia się "kończy" aż tak źle ? widziałem że zarejestrowałeś się na forum safi

zmiana wozu czy szukasz wiedzy

: 26 marca 2009, 20:37
autor: żuwik
Nad szafą dumam od dawna. Akurat mam zapewne jedyną i niepowtarzalną już okazję nabyć biturbo, ale póki co się jej boję. No i rocznik starszawy, z kredytem będzie ciężko.
Niby szafa jak szafa, silnik prostszy niż L7X, łańcuchowany, most i wał żywotne, no ale taki np. kwiatek. Biturbek było 807 (jeśli dobrze pamiętam) sztuk wyprodukowanych na cały świat. Żadne brembo ani nico nie zainteresowało się więc produkcją tarcz i klocków, a za taki komplet tarczek w ASO wychodzi 2600. Dla mnie prawię połowę mniej - ale to marne pocieszenie. Chłopaki z SKP rzeźbią tarcze z VelSatisa, ale tak mocno kocham Biturbo, że nie będę udawał że mnie na nią stać. Jeszcze się waham, ale pseudo kryzys w pracy i wypłaty obcinają, mogę nie wydoić.....
Rozglądam się stale za 2.5 w wysokiej opcji.
A 21? Heh... Coś wyje (może opony), dziś miałem nagłą regenerację alternatora, a wyjąć go, łohoho, ludzie nie wyobrażacie sobie jaka to była rzeź. Prawie tak jak podaje serwisówka - wykręć śrubę B i C. Prawie....
Drugi temat jest w czasie diagnozy. Pewnego pięknego dnia skończył się płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wsysło go, bo silnik suchy. 2 dni zapałał na 3 garki. wczoraj nocował pod ASO i z rana blok był zalany płynem chłodniczym. Wyciek zlokalizowano na wyjściu z pompy, wycisnęło wodę spod węża. Opaska zaciskowa wymieniona. Jest tylko jedno ale: czemu wcześniej blok był suchy? Bo był gorący? Nie wiem. Wiem tylko, że dziura w uszczelce głowicy mogła zrobić ciśnienie i przy zamkniętym termostacie wycisnąć płyn. Dla niepoznaki płyn wyciekł po 12h od odpalania a dziś odpalił na 4 gary. W razie czegoś uszczelka + pasek nierządu + planowanie = 250zł. Dziś poszło 250zł. Tak wygląda zbieranie na Safrane
Uf, trochę sobie odreagowałem.
: 26 marca 2009, 22:40
autor: Qucor
Zlej safrane...
Kanape masz na wypasie i nie marudź tylko zbieraj na to co mi mówiłeś ostatnio...
Jak się uda będziesz miażdżył a tak z Safraną to będziesz tylko kolejnym posiadaczem Safrany... może i biturbo ale myślę że przy twoim łbie i zapale projekt o którym mi mówiłeś jest fajniejszy
