Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ciekawe ogłoszenia z sieci
Moderator: Moderatorzy
wlasciciel tego auta jest u nas na fourm w dziale sprzedam jest ogloszenie wiec napisz do niego zadzwon i sie dogadajcierocker pisze:Zapalmy świeczkę...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5714044
Jeszcze miesiąc i bym to kupił.....
Wiem, śledzę-=wasq=- pisze:wlasciciel tego auta jest u nas na fourm w dziale sprzedam jest ogloszenie wiec napisz do niego zadzwon i sie dogadajcierocker pisze:Zapalmy świeczkę...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5714044
Jeszcze miesiąc i bym to kupił.....

Jest problem tego miesiąca:( Nie chcę zawracać Kureckiemu d...
A jeśli za tydzień wpadnę pod samochód ?
Nic to. Będziemy polować na cóś innego


http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5687248
Veni,vidi,vici.
Nie wiem tak naprawdę od czego rozpocząć, bo jak gość się rozgadał co w aucie robił to musiałem poprosić o kartkę i długopis
POCHODZENIE
Przywieziona z Francji. Chłopak, który ją kupił sprzedał ją bo dostał bilet do wojska. Auto zarejestrowane jest w u nas (w sumie zapomniałem się spytać dlaczego na zdjęciach są niemieckie blachy)
AUTO
Kolor w rzeczywistości jeszcze lepszy niż na zdjęciach, soczysty niebieski w słońcu z fioletową perłą i nie wiem do czego go przyrównać bo kolor Subaru 'sonic blue mica' jest jak Bałtyk w porównaniu z Lazurowym Wybrzeżem(na pewno kupa kasy wpompowana w sam lakier).Zderzak świetnie wykonany ,mało widzi się przerobionych ze smakiem fabrycznych zderzaków, nosi on co prawda kilka oznak użytkowania, ale myślę ,że nie wpływa to na jego niesamowity wygląd. Faktycznie atrapa nieoryginalna ,ale stojąc z przodu i patrząc na auto mogło by jej wogóle nie być - zderzak robi swoje
,a świecące kierunki i Bi-ksenony z wielką soczewą podkreślają wściekły, prosty, pysk tej niebieskiej istoty
Z zewnątrz nie brakuje żadnych elementów ,z tego co zauważyłem. Felgi OZ 15" z oponami TOYO PROXES 195/50/15 z dystansami 20, 25 mm na pewno ,zaciski malowane na złoto , tarcze przednie i tylne nawiercane, klocki SPARCO, przewody hamulcowe steel-flex'y-teflonowe w tytanowym oplocie chyba też SPARCO, a na zimę speedliny złote, matowe 15" a opony nie wiem jakie.
Kabina hmm...tapicerka w dobrym stanie (chętnie zabrałbym mu kilka zaślepek które mi brakują) kierownica skórzana raid, fotele z pełną regulacją od Supry (nawet pasują tapicerką do oryginalnych boczków z drzwi),szyberdach wysuwany na górę, pęknięty i odłamany plastik przy stacyjce (próba kradzieży)
Pod maską silnika trudno doszukać się elementów SAMCO, a szkoda
.Swoją drogą zaciekawiły mnie te 'patenty'
Taśmą zbrojoną owinął przewód łączący turbinę z intercooler’em, bo mu coś fabryczny sznurkowy oplot zżarło
Drugi patent przeniosę do siebie ,dodatkową rurę dolotową do filtra powietrza.
Zwrócił on uwagę na to, że przy przekroczeniu pewnych obrotów silnik ma takie duże zapotrzebowanie na powietrze, iż otwiera 'zimową' klapkę i pobiera gorące powietrze z kolektora.
Oryginalne naklejki pod maską i tabliczka z kodem wyposażenia też jest. Ogólnie silnik widać ,że nie był dawno myty. Fabryczny BOV odłączony, dodatkowo założony całkiem spory sterowany podciśnieniem ,który w trakcie jazdy przyjemnie syczy, a propos miałem sposobność przejechać się tą renówą.
JAZDA
Tak więc pozycja kierowcy na początek. Wyregulowałem fotel i co zauważyłem, że trzymam kierownicę, mam lekko ugięte łokcie i nie mam podkurczonych nóg jak w mojej
, a dodam, że mam 1.81 wzrostu i długie giry
. Wszystko za sprawą wydłużonej naby i obniżonej osi kolumny kierownicy. Fotel zapewnia dobre trzymanie boczne, tak jak fabryczny, ma lepsze podparcie na krzyżu i wydaje się wygodniejszy (to wynika z innej klasy auta jakim jest Toyota Supra). Kierownica pewnie leży w dłoniach, jest grubsza niż fabryczna, średnica została ta sama to nawet dobrze ze względu na brak wspomagania.
Jeżeli chodzi o samą jazdę to miałem okazję jechać dwoma GTE i trzema GTT wraz z moją i powiem, że jest z nich wszystkich najbardziej sprawna mechanicznie
Na zakrętach wyczuwa się szerzej rozstawione koła - skręcam auto skręca jak po szynach, dobre opony też robią swoje(do tego wspomaganie i byłoby idealnie).Silnik bardzo szybko wkręca się na obroty, ciśnienie doładowania szybko rośnie i staje (w mojej końcówkę dopompowuje) i majważniejsze MA HAMULCE!!!!! Ta renia ze 180km/h przy rozgrzanych tarczach staje dęba!
WŁAŚCICIEL
Super koleś, spędziłem u niego prawie 3 godziny, ma z renią trzy samochody, konkretny, wie czego chce. Chyba najbardziej zależy mu żeby trafiła w dobre ręce.
SUMA SUMARUM
Jak dla mnie autko RESOREK. Najładniejsza piątka jaką widziałem. Nie ma możliwości żeby się ktoś za nią nie obejrzał. Wszystko co zostało zmienione (poza nieszczęsną żółtą taśmą), jak dla mnie, zostało dokładnie przemyślane i zastosowane po to, by poprawić fabryczne mankamenty naszych GTT i po to, by drastycznie w nie nie ingerować. A co do ceny, to trudno mi być obiektywnym po tym co zobaczyłem, być może kto inny pojedzie i stwierdzi co innego
P.S.
Może nerki bym za nią nie oddał bo mam szacunek dla tak ważnych organów, ale mały palec u nogi sam bym sekatorem odciął
DO KOLEGÓW KLUBOWICZÓW : WASQ, KABAR, AREX 2006
Jak można się wypowiadać w ten sposób na temat auta ,którego się nawet NIE WIDZIAŁO
Zawsze jak jakiś klubowicz kupi R5 i jak jest to nie wiem jaki złom, to piszecie, że ładniutka, trochę przy niej posiedzieć i będzie cacko, itp.
Dlaczego tak piszecie – a dlatego, że jest w klubie.
To się nazywa OBŁUDA
Opamiętajcie się trochę
To, że ta piątka nie należy do naszego klubu, to trzeba po niej pojechać
A jak kupi ją ktoś z klubu, to co wtedy mu powiecie, że drut i źle spasowana – wątpię.
WSTYD I OBŁUDA.

Veni,vidi,vici.
Nie wiem tak naprawdę od czego rozpocząć, bo jak gość się rozgadał co w aucie robił to musiałem poprosić o kartkę i długopis

POCHODZENIE

AUTO



Z zewnątrz nie brakuje żadnych elementów ,z tego co zauważyłem. Felgi OZ 15" z oponami TOYO PROXES 195/50/15 z dystansami 20, 25 mm na pewno ,zaciski malowane na złoto , tarcze przednie i tylne nawiercane, klocki SPARCO, przewody hamulcowe steel-flex'y-teflonowe w tytanowym oplocie chyba też SPARCO, a na zimę speedliny złote, matowe 15" a opony nie wiem jakie.
Kabina hmm...tapicerka w dobrym stanie (chętnie zabrałbym mu kilka zaślepek które mi brakują) kierownica skórzana raid, fotele z pełną regulacją od Supry (nawet pasują tapicerką do oryginalnych boczków z drzwi),szyberdach wysuwany na górę, pęknięty i odłamany plastik przy stacyjce (próba kradzieży)

Pod maską silnika trudno doszukać się elementów SAMCO, a szkoda





Zwrócił on uwagę na to, że przy przekroczeniu pewnych obrotów silnik ma takie duże zapotrzebowanie na powietrze, iż otwiera 'zimową' klapkę i pobiera gorące powietrze z kolektora.
Oryginalne naklejki pod maską i tabliczka z kodem wyposażenia też jest. Ogólnie silnik widać ,że nie był dawno myty. Fabryczny BOV odłączony, dodatkowo założony całkiem spory sterowany podciśnieniem ,który w trakcie jazdy przyjemnie syczy, a propos miałem sposobność przejechać się tą renówą.
JAZDA
Tak więc pozycja kierowcy na początek. Wyregulowałem fotel i co zauważyłem, że trzymam kierownicę, mam lekko ugięte łokcie i nie mam podkurczonych nóg jak w mojej


Jeżeli chodzi o samą jazdę to miałem okazję jechać dwoma GTE i trzema GTT wraz z moją i powiem, że jest z nich wszystkich najbardziej sprawna mechanicznie


WŁAŚCICIEL

SUMA SUMARUM
Jak dla mnie autko RESOREK. Najładniejsza piątka jaką widziałem. Nie ma możliwości żeby się ktoś za nią nie obejrzał. Wszystko co zostało zmienione (poza nieszczęsną żółtą taśmą), jak dla mnie, zostało dokładnie przemyślane i zastosowane po to, by poprawić fabryczne mankamenty naszych GTT i po to, by drastycznie w nie nie ingerować. A co do ceny, to trudno mi być obiektywnym po tym co zobaczyłem, być może kto inny pojedzie i stwierdzi co innego

P.S.
Może nerki bym za nią nie oddał bo mam szacunek dla tak ważnych organów, ale mały palec u nogi sam bym sekatorem odciął







Jak można się wypowiadać w ten sposób na temat auta ,którego się nawet NIE WIDZIAŁO

Zawsze jak jakiś klubowicz kupi R5 i jak jest to nie wiem jaki złom, to piszecie, że ładniutka, trochę przy niej posiedzieć i będzie cacko, itp.
Dlaczego tak piszecie – a dlatego, że jest w klubie.


Opamiętajcie się trochę

To, że ta piątka nie należy do naszego klubu, to trzeba po niej pojechać


A jak kupi ją ktoś z klubu, to co wtedy mu powiecie, że drut i źle spasowana – wątpię.






po pierwsze primo do opowiadania o swoich autach jest osobny dział
drugie primo pamiętaj że człowiek ma w życiu dwie chwile radości: kiedy kupuje auto oraz kiedy je sprzedaje
nikt tu nie pisał nic abyś nie kupił dobrego samochodu
jeśli nie podoba Ci się styl oraz treśc tego forum to nie musisz tu zaglądać,to chyba oczywiste
też jestem na etapie kupowania samochodu; dla narzeczonej, od dwóch miesięcy jeździmy i oglądamy przeróżne samochody. Chyba już z 50 oglądałem i prowadziłem. Żaden, podkreślam żaden
nie był w stanie takim jak opisywał to sprzedawca.
Jeśli ci się fartnęło to gratuluję, pzdr
drugie primo pamiętaj że człowiek ma w życiu dwie chwile radości: kiedy kupuje auto oraz kiedy je sprzedaje
nikt tu nie pisał nic abyś nie kupił dobrego samochodu
jeśli nie podoba Ci się styl oraz treśc tego forum to nie musisz tu zaglądać,to chyba oczywiste
też jestem na etapie kupowania samochodu; dla narzeczonej, od dwóch miesięcy jeździmy i oglądamy przeróżne samochody. Chyba już z 50 oglądałem i prowadziłem. Żaden, podkreślam żaden


Jeśli ci się fartnęło to gratuluję, pzdr
super opis.... 
a odnosnie koncowki twojego postu:
jak mozesz pisac co ktos mial na mysli za niego....
nie dosc ze zle zrozumiales to jeszcze piszesz o obludzie...
sam sie opamietaj bo cos ci sie "pomylilo" chyba....
nikt nie mowil ze jest brzydka... tylko ze cena jest nieadekwatna do stanu... auto jest super, ale ZDECYDOWANIE NIE jest to stan "kolekcjonerski" i napewno nie warte jest to auto takich pieniedzy jak koles za nie wola...
pomalowana moze i super lakierem (nikt nie mowil ze lakier jest brzydki) - ale na "odpier... sie" jak nawet komory i maski nie pomalowali... pewnie zamiast szyby wyciagac zakleili papierkiem i malowali "z wierzchu"
silnik z patentami, jak sam pisales dawno nie myty...
dla mnie to poprostu zwykla GTT popsikana z wierzchu z dobrymi hamulcami i kolami warta polowe tego co chce wlasciciel...
i nie ma tu zadnego znaczenia czy ktos jest w klubie czy nie...

a odnosnie koncowki twojego postu:
jak mozesz pisac co ktos mial na mysli za niego....
nie dosc ze zle zrozumiales to jeszcze piszesz o obludzie...
sam sie opamietaj bo cos ci sie "pomylilo" chyba....
nikt nie mowil ze jest brzydka... tylko ze cena jest nieadekwatna do stanu... auto jest super, ale ZDECYDOWANIE NIE jest to stan "kolekcjonerski" i napewno nie warte jest to auto takich pieniedzy jak koles za nie wola...
pomalowana moze i super lakierem (nikt nie mowil ze lakier jest brzydki) - ale na "odpier... sie" jak nawet komory i maski nie pomalowali... pewnie zamiast szyby wyciagac zakleili papierkiem i malowali "z wierzchu"
silnik z patentami, jak sam pisales dawno nie myty...
dla mnie to poprostu zwykla GTT popsikana z wierzchu z dobrymi hamulcami i kolami warta polowe tego co chce wlasciciel...
i nie ma tu zadnego znaczenia czy ktos jest w klubie czy nie...
opanuj sie prosze jaka obludaALI G pisze:![]()
![]()
DO KOLEGÓW KLUBOWICZÓW : WASQ, KABAR, AREX 2006
![]()
![]()
![]()
Jak można się wypowiadać w ten sposób na temat auta ,którego się nawet NIE WIDZIAŁO![]()
Zawsze jak jakiś klubowicz kupi R5 i jak jest to nie wiem jaki złom, to piszecie, że ładniutka, trochę przy niej posiedzieć i będzie cacko, itp.
Dlaczego tak piszecie – a dlatego, że jest w klubie.
To się nazywa OBŁUDA
![]()
Opamiętajcie się trochę![]()
To, że ta piątka nie należy do naszego klubu, to trzeba po niej pojechać![]()
![]()
A jak kupi ją ktoś z klubu, to co wtedy mu powiecie, że drut i źle spasowana – wątpię.
![]()
![]()
WSTYD I OBŁUDA.
![]()
![]()

Co ma stan techniczny auta do tego czy jest w klubie czy nie?ALI G pisze:![]()
![]()
DO KOLEGÓW KLUBOWICZÓW : WASQ, KABAR, AREX 2006
![]()
![]()
Jak można się wypowiadać w ten sposób na temat auta ,którego się nawet NIE WIDZIAŁO
Zawsze jak jakiś klubowicz kupi R5 i jak jest to nie wiem jaki złom, to piszecie, że ładniutka, trochę przy niej posiedzieć i będzie cacko, itp.
Dlaczego tak piszecie – a dlatego, że jest w klubie.
To się nazywa OBŁUDA
Opamiętajcie się trochę
To, że ta piątka nie należy do naszego klubu, to trzeba po niej pojechać![]()
A jak kupi ją ktoś z klubu, to co wtedy mu powiecie, że drut i źle spasowana – wątpię.
![]()
![]()
WSTYD I OBŁUDA.
![]()
![]()
Pokaż mi choć jeden post w którym, jak twierdzisz, oceniam "złom" jako "ładniutką" R5?
Poza tym nie jestem klubowiczem, jestem jedynie "wolnym słuchaczem".
Rozbawił mnie Twój opis, podejrzewam że albo to jest Twój kolega, albo przez te 3 godziny mocno Cię do siebie przekonał

Teflonowe przewody hamulcowe w tytanowym oplocie? Kurde, chyba NASA je dla niego produkowała.
Ogólnie proponuje Panu ALI G ostrzeżenie za obrażanie innych użytkowników forum.