Strona 5 z 6
: 21 stycznia 2009, 07:24
autor: jjmag
Panowie cały jak cały aby parownik został żeby było nad czym debatować.
A teraz wróćmy do tematu Lodu a czy to nie te ciśnienie w przypadku parowników podciśnieniowych otwiera membrany w parowniku dawkując większą ilość gazu, i nie twierdzę że się nie mylę

: 21 stycznia 2009, 16:26
autor: lodoo
nie

przyjzyj sie zdjeciom i pomysl co sie stanie jak podcisnienie wzrosnie przy zdjeciu nogi z gazu i zamknieciu przepustnicy

mala membranka zostanie zassana w dol...
zawor sie otworzy...
leci wiecej gazu....
a chyba nie o to chodzi w takiej sytuacji
powtarzam - reduktor daje tyle gazu ile wyssie z niego silnik...
podcisnienie sluzy do podtrzymania podawania gazu an wolnych obrotach....
np w przypadku blosa wcale sie nie podlacza podcisnienia i gazu jest wystarczajaco duzo na kazdych obrotach

: 4 marca 2009, 14:25
autor: konradmk
czy ktoś zna jakiegoś taniego magika od regulacji LPG w Warszawie? mam takie coś u siebie i nie działa za dobrze a chcę auto sprzedać i muszę wszystko doprowadzić do porządku. Jak ktoś potrafi sam wyregulować to mogę wynagrodzić stracony czas i nerwy. instalacja na blosie.
: 6 marca 2009, 06:37
autor: unikorn
Potrzebny chyba analizator. W sumie każdy gaziarz Ci to zrobi, pod warunkiem, że się nie przestraszy BLOSa.
: 6 marca 2009, 07:29
autor: lodoo
a jak nie analizator to zwykly miernik elektroniczny podpiety pod sonde lambda...
ja ustawialem tak, ze pod obciazeniem przy przyspieszaniu mialem 0,6V mniej wiecej...
na postoju przy gazowaniu bylo okolo 0,7 - czyli lekko za bogato
jezdzilo miodnie

na 1,7 bylo to okolo 2,75 obrotu wykrecona duza sruba, sruba od wolnych obrotow na minimum wkrecona i na wolnych okolo 0,75 - ale nie dalo sie juz mniej

i najwazniejsze zeby to dzialalo dobrze - sruba na wezu wylatuje koniecznie (jesli ja masz) a sruby regulacyjne w reduktorze wykrecone na max - reduktor ma dawac tyle ile tylko potrafi

: 6 marca 2009, 09:42
autor: konradmk
już po strachu, okazało się że miałem zasyfiony gwizdek i membrana w blosie się nie poruszała. przy okazji tego na benie auto szarpało bo miało zwężony przepływ przez zblokowaną membranę. warto wiedzieć.
: 6 marca 2009, 11:12
autor: lodoo
trzeba czyscic blosiątko co jakis czas

: 6 marca 2009, 12:37
autor: konradmk
byś mi to powiedział wcześniej, to ja bym miał 70pln w kieszeni a ty satysfakcję gwarantowaną

: 9 marca 2009, 07:28
autor: lodoo
pisze w instrukcji blosa i na kazdym forum gazowym

: 9 marca 2009, 09:50
autor: konradmk
instrukcji na oczy nie widziałem a przeglądając fora znalazłem genialne odpowiedzi żeby regulować parownik :-?
: 9 marca 2009, 18:40
autor: lodoo
: 10 marca 2009, 09:58
autor: konradmk
gaz to zuoooo

w poprzednim aucie wywaliłem instalację, w tym mi szkoda bo idzie na handel
: 10 marca 2009, 22:14
autor: lodoo
gaz jest zaje.bisty

: 11 marca 2009, 09:30
autor: konradmk
w zapalniczce
: 11 marca 2009, 09:36
autor: kabar
Tak na marginesie:
Ostatnio przeglądając dokumentacje fabryczne R5 natknąłem się na dokumentację FABRYCZNEJ instalacji gazu w Renault 5.