Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Krótki poemat na gazu temat

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

jjmag

Post autor: jjmag »

Panowie cały jak cały aby parownik został żeby było nad czym debatować.
A teraz wróćmy do tematu Lodu a czy to nie te ciśnienie w przypadku parowników podciśnieniowych otwiera membrany w parowniku dawkując większą ilość gazu, i nie twierdzę że się nie mylę :!:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie ;-)
przyjzyj sie zdjeciom i pomysl co sie stanie jak podcisnienie wzrosnie przy zdjeciu nogi z gazu i zamknieciu przepustnicy ;-)
mala membranka zostanie zassana w dol...
zawor sie otworzy...
leci wiecej gazu....

a chyba nie o to chodzi w takiej sytuacji ;-)

powtarzam - reduktor daje tyle gazu ile wyssie z niego silnik...
podcisnienie sluzy do podtrzymania podawania gazu an wolnych obrotach....

np w przypadku blosa wcale sie nie podlacza podcisnienia i gazu jest wystarczajaco duzo na kazdych obrotach ;-)
konradmk

Post autor: konradmk »

czy ktoś zna jakiegoś taniego magika od regulacji LPG w Warszawie? mam takie coś u siebie i nie działa za dobrze a chcę auto sprzedać i muszę wszystko doprowadzić do porządku. Jak ktoś potrafi sam wyregulować to mogę wynagrodzić stracony czas i nerwy. instalacja na blosie.
unikorn

Post autor: unikorn »

Potrzebny chyba analizator. W sumie każdy gaziarz Ci to zrobi, pod warunkiem, że się nie przestraszy BLOSa.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a jak nie analizator to zwykly miernik elektroniczny podpiety pod sonde lambda...
ja ustawialem tak, ze pod obciazeniem przy przyspieszaniu mialem 0,6V mniej wiecej...
na postoju przy gazowaniu bylo okolo 0,7 - czyli lekko za bogato
jezdzilo miodnie :-)
na 1,7 bylo to okolo 2,75 obrotu wykrecona duza sruba, sruba od wolnych obrotow na minimum wkrecona i na wolnych okolo 0,75 - ale nie dalo sie juz mniej ;-)
i najwazniejsze zeby to dzialalo dobrze - sruba na wezu wylatuje koniecznie (jesli ja masz) a sruby regulacyjne w reduktorze wykrecone na max - reduktor ma dawac tyle ile tylko potrafi :-D
konradmk

Post autor: konradmk »

już po strachu, okazało się że miałem zasyfiony gwizdek i membrana w blosie się nie poruszała. przy okazji tego na benie auto szarpało bo miało zwężony przepływ przez zblokowaną membranę. warto wiedzieć.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

trzeba czyscic blosiątko co jakis czas ;-)
konradmk

Post autor: konradmk »

byś mi to powiedział wcześniej, to ja bym miał 70pln w kieszeni a ty satysfakcję gwarantowaną :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

pisze w instrukcji blosa i na kazdym forum gazowym :-P
konradmk

Post autor: konradmk »

instrukcji na oczy nie widziałem a przeglądając fora znalazłem genialne odpowiedzi żeby regulować parownik :-?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no sam bym tak powiedzial... czyczczenie to rzecz oczywista jak zmiana oleju albo tankowanie :-D :-D :-D
konradmk

Post autor: konradmk »

gaz to zuoooo :D w poprzednim aucie wywaliłem instalację, w tym mi szkoda bo idzie na handel
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

gaz jest zaje.bisty :-P
konradmk

Post autor: konradmk »

w zapalniczce
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Tak na marginesie:
Ostatnio przeglądając dokumentacje fabryczne R5 natknąłem się na dokumentację FABRYCZNEJ instalacji gazu w Renault 5.
ODPOWIEDZ