Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

WEBER 32 DRT - jak podpiąć w silniku C1J ???

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Qucor

Post autor: Qucor »

...

Ale że co :shock:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

juz jasne - niestety.... (temat karola o jego R5)
żuwik

Post autor: żuwik »

Jakie "można zamknąć", wyciągaj gaźnik, jak kupisz 1.4 będziemy działać dalej ;) 3m sie ;)
Karol

Post autor: Karol »

rozważam opcję GTX ;) ale muszę trafić jakiegoś fajnego złomka, i hajs nazbierać.

chyba że trafię ładną budę w ładnym kolorze, to sobie do niej graty poprzekładam i mój obecny 1,4, który całe szczęście działa normalnie, mimo ze sanki się pogięły. raz odpaliłem, podziałał normalnie, i wyłączyłem. w sumie mój silnik to żyleta, 88 tys km ma teraz chyba.

i już drugi raz siedzi w skasowanem aucie.
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

Witam
domyślam się, ze jestem nowym posiadaczem gaźnika od Karola:)
Mam silnik c1j z klasycznym aparatem zapłonowym tj z przerywaczem.
Czytam to wszystko i dalej nie mam pojęcia jak podłączyć to podciśnienie:(
O co chodzi z tymi modułami?i z tym spadkiem podciśnienia przy otwarciu drugiej przepustnicy?
Mam jakieś wężyki i kilka zaworków i zielony jestem jak to podłączyć...
HELP!
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

ściągnij serwisantkę jest w tym temacie http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=1473
poszukaj zakładki " 12- fuel/air mixture " / carburettors i przeczytaj i pooglądaj schematy od strony 119 do 122
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
unikorn

Post autor: unikorn »

Nic nie czytaj, zaślep wszystko i tyle :P Ja w swoim nie mam 4. i tylko 1. mam podłączoną do modułu, po jej odłączeniu nie ma żadnej różnicy.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wydaje ci sie ze nie ma roznicy... jest roznica w kacie wyprzedzenia zaplonu... moze poprostu nie czujesz jej, ale wierz mi, ze jest :-D
unikorn

Post autor: unikorn »

A widzisz. W sumie to nie mam zielonego pojęcia do czego to draństwo jest. Rozbierałem gaźnik i widziałem że ten wężyk zasysa membrankę, która znowu podnosi blaszkę, która to znowu jest unoszona przez otwierającą się I przepustnicę. A w zasadzie to dokładnie w odwrotnej zależności. ;) Dla mnie widoczna różnica to :P gaśnięcie silnika.
Dzięki za podpowiedź Lodoo, muszę tę sprawę dokładniej obadać :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

obadaj tematy w ktorych wypowiadal sie na ten temat zuwik...
odnosnie modulow i zaplonu...

jesli amsz cos podlaczone z gaznika do modulu to chyba masz fejka....
z tego co wiem modul ma byc podlaczony w kolektor dolotowy a nie w gaznik...
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

Czyli normalnie podłączyć wężyk od przyśpieszacza zapłonu do gaźnika a resztę zaślepić?
A co dokładnie robi ten wynalazek z boku gaźnika co otwiera delikatnie 1 przepustnicę?
Do niego też normalnie wężyk podłączyć z gaźnika?
unikorn

Post autor: unikorn »

Mam Fejka jak nic. Ale nie idzie nic z kolektora do modułu :shock:

Obrazek

A3 - zaślepa
B3 - idzie do C
D - woże w bagażniku

Tak mam ja i widzę że nie za cudownie. Warto dodać że do D dochodzą u mnie dwa przewody... gdzieś z odchłani komory :P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a A3 to co to jest :-P
idzie w kolektor - ale poprzez gaznik w tym przypadku... o tym nie wiedzialem...
wchodzi w gardziel gaznika albo w jego podstawe, ale juz pod przepustnicami - czyli tak jakby do kolektora...
unikorn

Post autor: unikorn »

No no... a skąd wiesz czy za czy przed przepustnicą? Pewnie z logiki hehe. Owszem, na zdjęciach z początku wątku są 3 krućce i zagadką jest który z nich, to A3....


EDIE:
Pytanie konkursowe:
Co to jest i jak dokładnie nazywa się D?
pavko

Post autor: pavko »

elektrozawór powietrza?
ODPOWIEDZ