Przy sprzęgle się bawiłeś?? Dokręciłeś wszystko??
Jakby pompa to na wolnych obrotach na postoju by trząsł lub szybko pracował i z zapalaniem byłby problem.
Dokładnie nie pamiętam ale pomiedzy znakiem na pompie a rozrządzie powinno być 29 ząbków. Możesz jakoś nagrać filmik lub dźwięk?? Bo tak na sucho to można pisać i pisać.....
Jeśli słychać zawory na postoju to źle ustawiłeś pasek. A podczas jazdy to juz wogóle będą napier....ać.

Chyba, że coś głowa źle złożona na zaworach?? Sam robiłeś czy zakład jakiś??
Ja się omyliłem o jeden ząbek, na postoju lux, podczas jazdy straszny klekot. Czułem że źle ustawiłem, ale musiałem jechać do szkoły i nie poprawaiłem. No i zawór ugiąłem.
teraz to mam aby blok i obudowę głowicy starą
