: 13 grudnia 2009, 21:16
jak byś jeżdził jednym i drugim to mógłbyś mówić co robi lepsze wrażenie
T16 ma większy moment obr i 4WD co napewno pozwala efektywniej wykorzystać osiągi silnika. Ciężko znaleść dokładne dane techniczne T16 był napewno cięższy ale i trochę mocniejszy. W wersjach drogowych na suchej nawierzchni pewnie miały podobne przyspieszenia ale po mokrym czy śliskim górą był T16
Dziś T16 i Turbo2 to auta legendy mające po tyle samo zwolenników-miłośników lecz spróbować je mogli tylko wybrani
teraz mogą bardzo bogaci 
Co do wersji rajdowych tytuły zdobyte przez T16 mówią za siebie
Podciągali je do 500KM i dalej dało się go opanować a Turbo 2 z 350KM potrafiło opanować tylko kilku (np.mój ulubiony francuz Ragnotti
) ale wygrać było ciężko.

T16 ma większy moment obr i 4WD co napewno pozwala efektywniej wykorzystać osiągi silnika. Ciężko znaleść dokładne dane techniczne T16 był napewno cięższy ale i trochę mocniejszy. W wersjach drogowych na suchej nawierzchni pewnie miały podobne przyspieszenia ale po mokrym czy śliskim górą był T16
Dziś T16 i Turbo2 to auta legendy mające po tyle samo zwolenników-miłośników lecz spróbować je mogli tylko wybrani


Co do wersji rajdowych tytuły zdobyte przez T16 mówią za siebie

