Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ciekawe, odmienne, mocne auta znalezione on-line.

Wrzucamy tutaj auta znalezione w sieci, multimedia, ogloszenia, aukcje itp...

Moderator: Moderatorzy

adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: adrian »

jak byś jeżdził jednym i drugim to mógłbyś mówić co robi lepsze wrażenie ;-)
T16 ma większy moment obr i 4WD co napewno pozwala efektywniej wykorzystać osiągi silnika. Ciężko znaleść dokładne dane techniczne T16 był napewno cięższy ale i trochę mocniejszy. W wersjach drogowych na suchej nawierzchni pewnie miały podobne przyspieszenia ale po mokrym czy śliskim górą był T16
Dziś T16 i Turbo2 to auta legendy mające po tyle samo zwolenników-miłośników lecz spróbować je mogli tylko wybrani :-( teraz mogą bardzo bogaci :-)
Co do wersji rajdowych tytuły zdobyte przez T16 mówią za siebie :evil: Podciągali je do 500KM i dalej dało się go opanować a Turbo 2 z 350KM potrafiło opanować tylko kilku (np.mój ulubiony francuz Ragnotti :evil: ) ale wygrać było ciężko.
rocker

Post autor: rocker »

Adi

Post autor: Adi »

Fajna maszynka też bym taką chciał
unikorn

Post autor: unikorn »

Zdumiewa jedna sprawa... kiera z lotusa, car audio... ech "nowoczesny" a jakiś pacan dał żółte tablice.....
Qucor

Post autor: Qucor »

To autko zna Kuba...

Z tego co wiem to własność jego szefa :-D

Swego czasu czytałem o niej w MaxiTuningu... fajoska 8-)
vino1986

Post autor: vino1986 »

no wlasnie Uni to samo mialem powiedziec... ja jak bym mial taka perelke to nie robil bym car audio w taki sposob... mozna bylo zrobic audio w innej furze a nie w takim klasyku jak ten... oszpecil deske i w ogole spierdzielil srodek... :evil:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

qrde ile bym dał żeby się taką przejechać
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

ale zapierdziela :shock:
Arti

Post autor: Arti »

fajna sprawa
vino1986

Post autor: vino1986 »

nie jestem pewny ale chyba kiedys pokazywalem jak byl hamowany... widze ze jednak robi swoja robote :-P
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Całkiem ciekawy projekt :shock:
4 do setki, napęd na tył - to musi se śmigać :-D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ODPOWIEDZ