Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Lakierowanie podkład pistolety

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

to widzę że w usuwaniu rudzielca z auta nie jestem sam:D
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
vino1986

Post autor: vino1986 »

co by sie nie zastosowalo dobra zima duzo jazdy po soli z piachem i znow pizda wyjdzie... taki juz los w dupe... :wnerw:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

vino1986 pisze:co by sie nie zastosowalo dobra zima duzo jazdy po soli z piachem i znow pizda wyjdzie... taki juz los w dupe... :wnerw:
mylisz się ;)
vino1986

Post autor: vino1986 »

wsmpw pisze:mylisz się ;)
hmmm cynowanie :?: bo nic innego nie zdaje egzaminu dluzej niz chociazby 2 zimy... i znow parchy wychodza...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

piaskowanie i podkład reaktywny potem akryl i na to baranek i nic nie wychodzi..tylko pamiętajmy że z 2 stron trzeba blache oczyścić bo może z drugiej ją je
vino1986

Post autor: vino1986 »

hmmm w profilu zamknietym sobie chyba konika mozna zbic a nie zabiezpieczyc... jedynie co mozna takie cos odwlec w czasie o chwile lejac tam chociazby Fluidol lub inne gowno do profili zamknietych...zawsze jezeli spawasz takie cos to nie ma opcji zeby nie wyszlo... proste i zarazem niestety prawdziwe... a piach i reaktywny myslisz ze na wiecznosc :?: jezeli nie spawasz to moze i potrzyma troszke... a wszelka ingerencja w blache i opierdzieli w miejscu obrobki (termicznej najczesciej) moment...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

albo źle robisz, albo Ci źle robili....
Sól nie ma nic do tego, bo jak dobrze zabezpieczone to nie ma prawa się dostać do blachy, a jak się dostanie to wina spier...ej roboty i wracamy do punktu wyjścia. Żeby rdza postępowała to musi mieć dojście do powietrza i wody (korozja elektrochemiczna). Dobry wosk od środka + prawidłowe zabezpieczenie i pokrycie warstwą nawierzchniową z zewnątrz i żadna sól nie groźna... W miejscach spawanych (i ciętych kątówką) najważniejsze jest oczyszczenie spoiny/krawędzi do żywego srebrnego metalu - nie wolno zostawić żadnych przebarwień itp.
vino1986

Post autor: vino1986 »

zawsze zabezpieczalem dobrymi drozszymi srodkami wszelkie miejsca spawow... dawalem dobre materialy pod lakier... woskowac tez go pozniej po polerce woskowalem... i wiem ze jak sie jezdzi duzo samochodem i napierdziela sie w kutas kilometrow w piekne solne dni zimowe to spod i niektore elementy na ktorych splywa mokra woda z sola jak koncowki drzwi doly blotnikow moment sa opierdzielone przez rdze... i widac to nawet na nowych samochodach niestety... wydaje mi sie ze to wina bardziej lezy w tych nowych lakierach nieolowianych... ale nie jestem pewny czy tylko to jest winne...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Widział ty "zabezpieczenie antykorozyjne" nowych aut?? niedomalowany lakier na podwoziu i nawet barana nie ma wszędzie... w profilach i drzwiach też niczym nie zabezpieczone często... dużo osób nie dba o auta w zimie w odpowiedni sposób pozwalając na zaleganie soli na źle zabezpieczonych autach do wiosny... Dochodzą do tego ch...owe blachy, ch...owy ocynk i pozostałe warstwy i już...
Ja mam w meganie pęknięty i odpryśnięty lakier na błotniku przednim za kierunkowskazem od 2 lat... nic a nic nie wyłazi... Maluszka też miałem robionego (cały bok przetarty i pas przedni robiony) i przez 2 lata jeżdżenia dzień w dzień też nic nie wylazło, a wiadomo jak rdzewiały bąki ;-)
Uważam więc, że nie ma reguły (poza oplami :-D) i uogólnianie, ze jakby się nie zrobiło to i tak zardzewieje jest totalną nie prawdą.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Z takim podejściem jak ma vino to najlepiej nic nie robić.
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

Mam Audi 100 C3. W 2000 roku ojciec jadąc nim przez Austrię, natrafił na jełopa i dostał strzał od busa w prawy bok-bardziej z przodu. Na szybko wyklepał kamieniem i młotkiem na miejscu błotnik, żeby dojechać do Polski. Do dzisiaj ten błotnik, już 11 lat stoi pod chmurką (tzn. całe auto) i nie ma grama rdzy mimo, że nie ma miejscami farby bo odpadła ... I co ? Dalej uważasz Vino że 2 lata i będzie to samo ?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie, dopiero, jak zrobisz na gotowo to za 2 lata zgnije :-D
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

To zostawię jak jest, przynajmniej nie ruszy go rdza :lol: Bo jak przypadkiem zacznę coś robić, to pewnie nawet do następnej wiosny nie wytrzyma ;P
vino1986

Post autor: vino1986 »

Jackal pisze:Mam Audi 100 C3.
hmmm blacha nie jest w ocynku w audi 100 czasem :?:
cholera to by wszystko wyjasnialo... :]

co do nic nie robienia to wiadomo ze lepiej zdrapac i czyms maznac zeby delikatnie opoznic wychodzenie rudej... ale czy da sie do w 100% zatrzymac... hmmm nie wydaje mi sie...
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

vino1986 pisze:co do nic nie robienia to wiadomo ze lepiej zdrapac i czyms maznac zeby delikatnie opoznic wychodzenie rudej... ale czy da sie do w 100% zatrzymac... hmmm nie wydaje mi sie...
Wychodzi na to że jak skończyć składać swoją renówkę to będziesz musiał ją rozebrać bo korozja już wyjdzie na wierzch :-D
ODPOWIEDZ