Strona 3 z 6

: 30 kwietnia 2012, 21:29
autor: dredzioch1
Jasne, że kupię.
http://sklep.salko.pl/index.php?t=32737

Uszczelkę pomiędzy kolektory a głowicę dostałem w sklepie z częściami do francuzów od ręki. Na resztę to karpia zrobili:)

: 1 maja 2012, 06:45
autor: djmonkey
to jedz do salonu renault i zamów tylko musisz mieć numery bo nie zawsze chcą zamawiać w ciemno

: 1 maja 2012, 07:24
autor: Sylwó¶
http://allegro.pl/papier-uszczelki-gamb ... 96769.html
daruj sobie zakup tej uszczelki pod wtryskiwacz i kup coś takiego ja z tego dociąłem i wszystko ok, no i dużo taniej :)

: 1 maja 2012, 20:16
autor: RYCHO35
ja też z tego robiłem uszczelki i jest ok.
Trzeba tylko pamiętać że nie jest to odporne na ogień i np pod kolektor wydechowy się nie nadaje

: 1 maja 2012, 22:27
autor: kkrasnall
a zwróciłeś uwagę na tą uszczelkę na fotce od Tommies'a, to jest cholernie ważna rzecz przy monowtrysku, ja się z tym długo bujałem, jak ta uszczelka jest nieszczelna to jest dziadostwo, chmury i strzały, a przy okazji mapsensor też musi być połączony z tym króćcem z pod wtrysku i musi być sprawny bo też będzie walić straszną dawkę i może się silnik przegrzewać.

: 2 maja 2012, 14:28
autor: dredzioch1
Uszczeleczki zamówione w ASO. Będą w przyszłym tygodniu. Ciąg dalszy zabawy pewnie w następny weekend.

Pomiędzy kolektory zamówiłem 2, żeby było na zapas.


I jeszcze jedno.
Uciekł mi dzisiaj cały dawca z przed nosa dosłownie:(
Przez przypadek znalazłem się w Poznaniu na Krakowskiej przy Starym Browarze. Sam nie wiem jak, ale tak było. Patrze stoi R5 w stanie dramatycznym. Popytałem ludzi z parkingu i coś mówili, że właściciel dzisiaj był i koła chciał zmieniać etc. bo na kapciach stała. Ale nie znają, bo stoi na ulicy na strefie parkowania.

Zostawiłem kartkę z numerem telefonu i się zmyłem. Godzinę później wracam, a auta nie ma! Stało już na lawecie z autokasacji i wiercili właśnie tablice. Dali mi minutę na wyjęcie tego na co mam ochotę. Niestety bez narzędzi to niewiele da się zrobić. Wziąłem więc tylko znaczek z atrapy, klemę + bo u mnie pęknięta i przewód pomiędzy mapsensorem a monowtryskiem, którego u mnie nie było.

Najbardziej to zirytowało mnie to, że tam sprawny działający w 100% (wg zapewnień właściciela) silnik z monowtryskiem był i odjechał niestety.

Jakby co to pojechał do firmy Bemars niedaleko Książa Wielkopolskiego. Długo nie postoi, bo kroją w zasadzie na bieżąco. Wiem bo rok temu dałem im Skodę Favorit.

: 3 maja 2012, 22:41
autor: kkrasnall
ten przewód od mapsensora to sobie nowy kup z metra cięty w sklepie bo stary może puszczać.

: 9 maja 2012, 07:15
autor: dredzioch1
Pytanie jeszcze jedno.

Nie mam jeszcze w rękach tej uszczelki miedzy kolektory, ale przypuszczam, że będzie ona strukturą podobna do tej pomiędzy głowicę, a kolektory, czyli taka co się zgniata.

Mocno to się skręca czy tak z wyczuciem, aby nie zmiażdżyć uszczelki całkiem? Śruby wkręcę na LOCTITE, wiec się nie wykręcą jeśli za słabo dociągnę.

: 9 maja 2012, 07:38
autor: Sylwó¶
skręć na max zmiażdżyć się nie może , a po co Ci ten loctite

: 9 maja 2012, 08:13
autor: RYCHO35
skręć dość mocno ale bez przesady bo pozrywasz gwinty, loctite też bym sobie podarował bo jak stwardnie to przy wykręcaniu możesz pozbyć się gwintu

: 9 maja 2012, 17:16
autor: vino1986
musisz z wyczuciem bo bardzo latwo gwinty pozrywac... ja dokrecam zawsze grzechotka 1/4" i raczej nie ma mozliwosci ukrecic... nie dawaj kleju tylko daj na szpilke pod nakretne podkladke sprezynowa i bedzie po problemie...

: 9 maja 2012, 17:49
autor: dredzioch1
Myślałem o Loctite bo na forum R19 naczytałem się, że ludziom się to odkręcało i śruby ręcznie odkręcali. U mnie było wręcz odwrotnie - 2 śruby ukręciłem i kolektor musiałem oddać ślusarzowi, żeby je wykręcił.
W takim razie Loctite nie będzie.

: 9 maja 2012, 18:33
autor: djmonkey
no ja skręcałem i jakoś się nie rozkręciło

: 11 maja 2012, 20:23
autor: dredzioch1
Jutro będę walczył. Mam nowe uszczelki pomiędzy kolektory, pomiędzy kolektory a głowice i pod monowtrysk. Jeszcze w ASO dostałem gratisa, bo się pomylili i jedną uszczelkę pomiędzy kolektory za 30PLN dostałem za darmo:)
Tak, więc zapas jest.

3majcie kciuki. Bardzo chciałbym, żeby wszystko po tej operacji z silnikiem było ok. Jeśli tak będzie to pozostałe prace ruszą z kopyta (chłodnica, oleje, filtry, przewody, palec, kopułka, świece, błotniki, tylna klapa i dużo innych) i auto wróci na drogi jako zimowóz do najcięższych zadań.

:( Po poczytaniu na forum o problemach z mono (lambda, czujniki temperatury, egr) zaczynam wątpić w powodzenie całej akcji...

: 11 maja 2012, 21:09
autor: Sylwó¶
pojedź do nich i zwróć tą jedną gratisową :okok: