
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Djmonkey- Polski Fiat 126p
Moderator: Moderatorzy
poszedł na złom zabrałem gaźnik bo nówkę sztukę montowałem
głowica była robiona na kolankach na śruby M10 i nie wyglądało to fajnie. tydzień roboty i też byś sobie taki silniczek z modził ja wszystko robiłem po szkole. No a teraz czasu niema bo Egzamin zawodowy i maturka się kłania

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
szkoda ale cóż 
myślę że to kilka zdjęć twojego maluszka na tym filmiku mam racje?
http://www.youtube.com/watch?v=ZVBqXpCx ... re=related

myślę że to kilka zdjęć twojego maluszka na tym filmiku mam racje?
http://www.youtube.com/watch?v=ZVBqXpCx ... re=related
Nie po prostu kierownica chodziła lżej i do samego końca nie doszłem co było nie tak z tym układem kierowniczym a wszystko było rozbierane i smarowane tam gdzie trzeba. Luzów też nie było tylko duży opór więc trzeba było się troszkę nakręcić. 
Przed kupnem była zmieniana na oryginalną. No może pod sam koniec kierownica chodziła o wiele lżej niż wcześniej.
Kupno Nowego maluszka odkładam do wakacji bo muszę zrobić swoją R11 i po 2 w tym roku maturka i egzamin zawodowy więc czas jak na razie ograniczony.

Przed kupnem była zmieniana na oryginalną. No może pod sam koniec kierownica chodziła o wiele lżej niż wcześniej.
Kupno Nowego maluszka odkładam do wakacji bo muszę zrobić swoją R11 i po 2 w tym roku maturka i egzamin zawodowy więc czas jak na razie ograniczony.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault