
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Swap amortyzatorów?
Moderator: Moderatorzy
z toczeniem nie koniecznie 
wlasciwie to niczego zupelnie sam nie jestem w stanie zrobic, moge jedynie rozkrecic przednie zawieszenie, wlozyc cos/wymienic i zkrecic z powrotem.
Aczkolwiek tez nie jestem na 100% pewien jakie mozliwosci mam jesli chodzi o toczenie etc, bo a to znajdzie sie jakis znajomy ojca, albo co... juz wiele rzeczy tak niespodziewanie mi wychodzilo...
Narazie rozpatrujemy sposoby, a potem bede myslal nad mozliwosciami wykonania tego na dany sposób.

wlasciwie to niczego zupelnie sam nie jestem w stanie zrobic, moge jedynie rozkrecic przednie zawieszenie, wlozyc cos/wymienic i zkrecic z powrotem.
Aczkolwiek tez nie jestem na 100% pewien jakie mozliwosci mam jesli chodzi o toczenie etc, bo a to znajdzie sie jakis znajomy ojca, albo co... juz wiele rzeczy tak niespodziewanie mi wychodzilo...
Narazie rozpatrujemy sposoby, a potem bede myslal nad mozliwosciami wykonania tego na dany sposób.
Teraz z ojcem jeszcze rozmawiałem i też rozpatrywał różne rzeczy takie że jak podwyższę poprzez podkładki pod kielichy (a twierdzi że w ten sposób uzyskam góra 3cm) to będzie trzeba zmienić wachacze na dłuższe, wtedy też półosie, i dopasować te długości tak żeby były jak najmniej obciążone.
O podwyższaniu przez dłuższe kielichy również myślę sobie, i tak myślę, czy dało by się zrobić też podkładki pomiędzy górny dekiel a nadkole?
A jeśli chodzi o cały układ z wahaczami i półosiami (pomijam teraz koszty) to jak myślicie, jakieś inne półosie z jakiejś większej renówki by pasowały? np z 19?
O podwyższaniu przez dłuższe kielichy również myślę sobie, i tak myślę, czy dało by się zrobić też podkładki pomiędzy górny dekiel a nadkole?
A jeśli chodzi o cały układ z wahaczami i półosiami (pomijam teraz koszty) to jak myślicie, jakieś inne półosie z jakiejś większej renówki by pasowały? np z 19?
to przedłużaj wahacze i półosie jeśli uważasz, że to konieczne... potem pospawaj amory, kup dłuższe sprężyny...
jak byś chciał uzyskać 13cm to może i by była konieczność... ale dla paru centymetrów - po co?? koło dalej będzie w pozycji takiej jak fabryka dała...
ograniczeniem jest tylko dotknięcie półosi do sanek dołem, jeśli koło opadnie za nisko przy ewentualnym skoku... ale w takiej pozycji będzie półoś bez żadnego obciążenia i to przez chwilkę, więc jej to nie zaszkodzi...
jak byś chciał uzyskać 13cm to może i by była konieczność... ale dla paru centymetrów - po co?? koło dalej będzie w pozycji takiej jak fabryka dała...
ograniczeniem jest tylko dotknięcie półosi do sanek dołem, jeśli koło opadnie za nisko przy ewentualnym skoku... ale w takiej pozycji będzie półoś bez żadnego obciążenia i to przez chwilkę, więc jej to nie zaszkodzi...