Strona 3 z 3

: 30 marca 2009, 07:05
autor: lodoo
sprezyna jest od podlogi do rury laczacej lewarek z wybierakiem... w podlodze po stronei kierowcy jest zaczep plastilowy ;-)
zestaw naprawczy sprezyny (2 zaczepy i sprezyna) kosztuje 11zl
zestaw z kula do drazka cos kolo 30zl
zestaw wybieraka przy skrzyni cos kolo 40zl
u mnie w temacie kiedys wrzucalem.. albo u mnie na fotosiku (profil lodoo) mozna znalezc zdjecia z regeneracji calego mechanizmu zmiany biegow

: 26 maja 2010, 09:21
autor: Hawi
W celu zamknięcia tematu, bo problem znikł po wyjęciu silnika ;)

Sprawa wyglądała następująco.

Nie można było podciągnąć linki bo przy próbie strzelił naciągacz linki i trzeba było zmienić.
Dzięki Krystian za pomoc :)

Przyczyna zgrzytów biegów był kończący się docisk.

Ogólnie pod koniec działania docisku i sprzęgła był brak wstecznego oraz 1 i 2 i tu obstawiam iż przy redukcji po prostu nie wyrabiał docisk i nie wchodził dobrze bieg.

Zmiana sprzęgła i docisku była nieopłacalna więc silnik wyleciał z budy robiąc miejsce dla innego ale to w temacie :)

Poproszę o zamknięcie :)

: 26 maja 2010, 11:03
autor: lodoo
nie ma zamykania :-P może ktoś będzie miał podobny problem i będzie dopytywał albo co :-P

: 26 maja 2010, 12:06
autor: Hawi
A no to luz :) Nie był prośby. :P

: 31 maja 2010, 15:08
autor: unikorn
lodoo pisze:nie ma zamykania :-P może ktoś będzie miał podobny problem i będzie dopytywał albo co :-P
hahaha już bo w to uwierze... prędzej założy nowy niż użyje opcji szukaj.