Strona 3 z 4
					
				
				: 29 stycznia 2009, 00:54
				autor: Rosic
				Sorry, nie czytałem dokładnie, ale jak klika zamiast kręcić to na 99% akumulator! Ileż razy to przerabiałem i to nie tylko w 5tce...
			 
			
					
				
				: 26 lutego 2009, 10:20
				autor: SAN-1
				Nie rozwijam tematu ,ale chciałem sie podpiac poniewaz mam podobny problem.Koledzy nie mogę uruchomić mojej reni. Rozrusznik wogóle   się nie odzywa .Wyjąłem rozrusznik ,szczotki ok ,po podłączeniu na ostro do akumulatora działa bez zarzutów. Bezpieczniki
w porządku .Może ktoś mi doradzi gdzie może być usterka .Za wszelką pomoc dziękuje.
			 
			
					
				
				: 26 lutego 2009, 10:50
				autor: jjmag
				sprawdź plus zasilający na elektromagnesie czy sie nie obraca wewnątrz śruba i wsuwka która daje prąd na wzbudzenie czy nie jest pośniedziała
			 
			
					
				
				: 26 lutego 2009, 16:09
				autor: lodoo
				no i standardowo - bialy kabel we wtyczce przy reflektorze po stronie kierowcy
			 
			
					
				
				: 21 marca 2009, 11:21
				autor: munio07
				witam wszytskich jestem nowy tutaj właśnie dostałem od wujasa Renie, ale też jest cisza taki sam problem jest. Ale mam pytanie ponieważ u mnie jak przekręcam kluczyk to jest cisza, ale PRZYGASAJĄ LAMPKI NA DESCE. Czy może mi ktoś oświecić co ja powinienem zrobić od czego zacząć? Mam renie 5 1,4 91` benzyna 

 Z góry dziękuję i pozdrawiam....
Aha i odrazu uprzedzam , że mam nowy akumulator;p
 
			 
			
					
				
				: 21 marca 2009, 11:35
				autor: jjmag
				na początek sprawdzić połączenia masy i plusa czy nie ruszają się luźno klemy na aku i czy wogule aku ma prąd
			 
			
					
				
				: 21 marca 2009, 12:29
				autor: munio07
				sprawdziłem, dokręciłem, przeciściłem dla pewności sprawdziłem miernikiem i przy aku wszystko ok. Wcześniej ten rorusznik chodził poźniej zaczął załączać raz na tydzień podobnie jak było opisywane wcześniej. Do rozrusznika nie wiem jak się dostać ani od góry ani od dołu...nie wiem co ma robić;/ Czy narazie oprócz rozrusznika jest coś co możena jeszcze dla pewności sprawdzić?
			 
			
					
				
				: 21 marca 2009, 12:33
				autor: tommies
				Do rozrusznika przy silniku 1.4 spokojnie da sie od gory dostac i wykrecic. Jak mnie pamiec nie myli 3 sruby i trzeba uwazac na taka tulejke ktora ustawia wzgledem kola zamachowego. Ale najpierw odkrecil bym i wyczyscil kable i styki doprowadzajace prad, to wygodniej bez wykrecania rozrusznika od dolu auta - Elektrosol i szczotka druciana twoimi przyjaciolmi 

 
			 
			
					
				
				: 21 marca 2009, 12:41
				autor: munio07
				To biore się do pracy. Zobaczymy co po tym będzie...

 
			 
			
					
				
				: 21 marca 2009, 12:43
				autor: jjmag
				dostęp jest jak ta lala, jeśli masz trochę pojecia co do mechaniki,   tłumacząc w najprostszy sposób otwierasz maskę stajesz przy błotniku od strony kierowcy i zaraz za blokiem do skrzyni od strony ściany grodziowej jest on przykrecony, do rozrusznika idzie pojedyńczy cienki kabel z wsówką  sprawdź czy nigdzie nie jest przełamany i czy sama wsówka nie jest zaśniedziała, oraz czy kabel plusowy jest dobrze przykrecony do rozrusznika nie obraca się na srubie lub razem z nią
			 
			
					
				
				: 21 marca 2009, 20:52
				autor: rocker
				Nie ma dostępu 

 Spróbowałbyś dostać się w  
  
  
 Gtt
 
			 
			
					
				
				: 22 marca 2009, 01:21
				autor: lodoo
				jak przygasaja kontrolki to WSUWKA (nie wsowka) jest ok 

szczotki moim zdaniem - jesli akumulator jest ok 

 
			 
			
					
				
				: 28 marca 2009, 14:53
				autor: munio07
				Witam ponownie 

Wyciągnąłem dzisiaj rozrusznik podłączyłem na sucho do aku i cisza. Już teraz wiem chociaż co jest. Dałem już rozrusznik do naprawy 

 Dziękuję wszytskim za pomoc!
pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 28 kwietnia 2009, 17:21
				autor: rocker
				Odswieżam temat 

 Mianowicie - rozładowuje mnie się ako w trakcie jazdy 
  
  
 
Nie jak autko stoi, lecz właśnie jak jedzie.
Czy ładowanie na ako idzie jakoś osobno ?
Silnik oczywiście pracuje...
Zawsze myślałem, że samochód bez aka nie pojedzie 
  
  
 
			 
			
					
				
				: 28 kwietnia 2009, 20:06
				autor: djmonkey
				Sprawdź miernikiem jakie masz napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku a jakie na załączonym, długość szczotek w alternatorze też by było można zobaczyć.