Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Konrad Mini 1.8 16V RWD
Moderator: Moderatorzy
No to po koleii:
Zdjecie 1)
1-podcisnienie, poprowadzone od kolanka na gazniku
2-dopowadzenie paliwa z baku
3-powrot paliwa do baku
4-paliwo do gaznika
Zdjecie 2)
Ten zielony przewodzik to bezpieczenstwo dla ciebie i gaznika. Z tego co mi tlumaczono na ktoryms zlocie i ile zrozumialem to jest to zabezpieczenie ze jalk cos w gazniku strzeli, jakas przeponka to waha zamiast do silnika wylatuje tym przewodem i autko poprostu gasnie a nie eksploduje. wiec ten przewodzik dajesz gdzies pod autko i tam ta waha se wylatuje. Ale pewnie spece inaczej to ubiora w slowa hehe
Zdjecie 3)
1 i 2 do doprowadzenie wody do gaznika i do kolerkota, ty ten w kolektorze wlot chciales zaslepiac. no ale gaznik chlodzic musisz. nie pamietam gdzie to idzie, chyba do pompy
3 - nie bardzo wiem co wskazujesz
4- doporwadzenie paliwa do gaznika z regulatora, czyli z tego czegos ze zdjecia 1
Powodzenia
Zdjecie 1)
1-podcisnienie, poprowadzone od kolanka na gazniku
2-dopowadzenie paliwa z baku
3-powrot paliwa do baku
4-paliwo do gaznika
Zdjecie 2)
Ten zielony przewodzik to bezpieczenstwo dla ciebie i gaznika. Z tego co mi tlumaczono na ktoryms zlocie i ile zrozumialem to jest to zabezpieczenie ze jalk cos w gazniku strzeli, jakas przeponka to waha zamiast do silnika wylatuje tym przewodem i autko poprostu gasnie a nie eksploduje. wiec ten przewodzik dajesz gdzies pod autko i tam ta waha se wylatuje. Ale pewnie spece inaczej to ubiora w slowa hehe
Zdjecie 3)
1 i 2 do doprowadzenie wody do gaznika i do kolerkota, ty ten w kolektorze wlot chciales zaslepiac. no ale gaznik chlodzic musisz. nie pamietam gdzie to idzie, chyba do pompy
3 - nie bardzo wiem co wskazujesz

4- doporwadzenie paliwa do gaznika z regulatora, czyli z tego czegos ze zdjecia 1

Powodzenia
