Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.7 turbo ?

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

PawelG pisze:
KureckiE30 pisze:cała komore spalania tworzy zagłebienie w denku tłoka
nie. całą komorę spalania tworzy zagłębienie w denku tłoka i głowica. samo wgłębienie komorą nie jest. dopiero w połączeniu z głowicą daje zamkniętą przestrzeń, którą można nazwać komorą spalania. a kształt głowicy nie ma tu nic do rzeczy, może być nawet wypukła.
ale filozujesz...
jak przykryjesz deską blok to tez będzie komora spalania?
dobrze wiesz ze nie o to tu chodzi...
ODPOWIEDZ