Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

WEBER 32 DRT - jak podpiąć w silniku C1J ???

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuwik

Post autor: żuwik »

Ehh, gaźnik pochodzi z silnika C2J 788, który... miał EGR :lol: Do niego podchodzi moduł RE217. Tyle że nie gwarantuję, jak będzie się zachowywał bez sygnału z EGR. Spróbował bym raczej jeden ze standardowych, RE025 lub RE257, w zależności gdzie masz króciec podciśnienia. Jak masz jakąś fotę tyłu gaźnika to dawaj. Jak nie to poszukam.

PS. Przy szukaniu tego gaźnika wzbogaciłem się o bardzo ciekawą rozpiskę gaźników stosowanych w Renault ;)
Karol

Post autor: Karol »

króćców mam z tyłu 3 :) fota rano, bo nie mam siły do piwnicy znów chodzić ;)

póki co, założyłem znów zenitha, bo auto MUSI jeździć.

mam jeden króciec na dole, drugi króciec ( chyba od podciśnienia, bo na poiomie przepustnicy i z kilkoma małymi dziurkami kolo niej), i jeszcze jeden wyżej.

żaden nie ma czarnego ringa :(

ale nie gwarantuję, że ringi na nich są prawidłowych kolorów.
Karol

Post autor: Karol »

żuwik, który moduł jest z mocniejszej wersji?? re 257 czy re 025?? ;) zaraz wrzucę foty gaźniczka ;)
żuwik

Post autor: żuwik »

Pacnę Cię. Wiem, chcesz kupić 025 lub 257, ale nie masz wyboru. Musi być dobry i już. 257 wytrzymywał specyfikację 68KM, one nie mają odcięcia ;) Kwestia jest w sterowaniu i to zasadnicza, gaźnik pod 257 nie pojedzie na 025 (lub pojedzie ze stukiem)
Karol

Post autor: Karol »

grr... pacnij ;)

co znaczy, że nie mają odcięcia?? w sensie brak odcięcia zapłonu?? ale to przy wysokich obrotach, nie??

czyli najlepiej re 257 :mrgreen: :mrgreen:

spoko ;) zrobię przelew, i będzie na dniach pewnie :P

a teraz foty gaźnika:

Obrazek

Obrazek

1 ->2 jak mniemam
3 -> podciśnienie z gaźnika
4 -> zaślepiony
5 -> moduł
6 -> regulacja mieszanki ( jeszcze nie ruszałem w sumie :P )
żuwik

Post autor: żuwik »

No cóż, pisałem o fotce już dawno...

Obawiam się, że 1-3, 2 od EGR, 4 podciśnienie do modułu 025, 5 zawór biegu jałowego. Qrde pamięć mnie zawodzi, a podglądnąć nie mogę bo już nie mam gaźników. Szkoda że ktoś się bawił ringami, byłoby jasne.
Karol

Post autor: Karol »

powiedzmy, że mój kolektor nie ma już funkcji EGR. znaczy się na razie ma, ale jak nie będzie miał, to wystarczy zaślepić '2' w gaxniku??

i jeszcze jedno pytanie:

który moduł nie obsługuje EGR 025 czy 257?? bo chcę się tego pozbyc :P chyba że nie mam wyboru, i MUSZę to mieć.

i teraz pytanie: czy na 257 będzie mógł przez jakiś czas jeździć?? dopóki nie znajdę 025?? nie robię jakichś masakrycznych odległości, w ciągu ostatnich dwóch lat Renata przejechała 3573 kilometry :P
żuwik

Post autor: żuwik »

Ani 025, ani 257 nie obsługują EGR.

Możesz próbować, ja jeździłem na 025 z zaślepionym podciśnieniem (Rosic i Maolat też) i też dawał rady. Ale nie był tak ekonomiczny jak po podłączeniu dobrego modułu i zyskał moc w niskich obrotach.
Karol

Post autor: Karol »

heh ;) na ekonomi mi na razie nie zależy. jak będę szukał rozwiązania ekonomicznego, kupię TDI :P

kupię 257, zobaczymy, jak będzie działał. odezwę się w tym temacie pewnie jeszcze jak moduł przyjdzie ;)
żuwik

Post autor: żuwik »

Ech... A na stuku Ci zależy? Ja gwarancji nie daję. Powiem więc ostrzej - silnik nie będzie pracował prawidłowo.
Karol

Post autor: Karol »

ehh... czy spalanie stukowe jest w stanie uszkodzić silnik podczas kilkuset kilometrow łagodnej jazdy??

re 257 jako zastępstwo do momentu znalezienie re 025. zresztą, jeszcze nie kupiłem.

jutro zapadnie decyzja. mi się nie śpieszy. tylko chciałbym odpalić silnik na tym gaźniku.

w sumie teraz sprawdziłem w dostępne literaturze, i ten gaźnik ma mieć re 025...
żuwik

Post autor: żuwik »

Zapewniam Cię, że nie, ale na re025 powinien jechać poprawnie.

Niech się no na forum przyzna ten, któremu sprezentowałem mój re025 na próby... Bo nie pamiętam komu... Chyba że oddałem z autem?... Qrde skleroza... Może nawet go sprzedałem :mrgreen: ale to bym pewnie pamiętał ;)
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Karol pisze:grr... pacnij ;)

co znaczy, że nie mają odcięcia?? w sensie brak odcięcia zapłonu?? ale to przy wysokich obrotach, nie??

czyli najlepiej re 257 :mrgreen: :mrgreen:

spoko ;) zrobię przelew, i będzie na dniach pewnie :P

a teraz foty gaźnika:

Obrazek

Obrazek

1 ->2 jak mniemam - podciśnienia z zaworó do powietrza jest takowy
3 -> podciśnienie z gaźnika - 3 albo 2 - nie pamiętam chyba tu musze być dwa elektrowawory do powietrza
4 -> zaślepiony 4 olej zaślepić ( ja nie miałem u siebie takiego
5 -> moduł - + z wiązki ( to elektrozawór) nie modół
6 -> regulacja mieszanki ( jeszcze nie ruszałem w sumie :P )
no tak to regulacja

A z kolektora ssącego nie masz wyjścia na rurkę do podciśnienia czasem do modułu ???
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Karol

Post autor: Karol »

Renia idzie na zylety. można zamknąć.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jak to?? czemu?
ODPOWIEDZ