Strona 3 z 4
: 24 listopada 2007, 11:12
autor: lodoo
ok thx
: 25 listopada 2007, 00:47
autor: Yakkul
No mały problem, też pasowałem z clio i peugeota może jak będę miał więcej czasu dam znać co wyskrobię. jak na razie podciągnąłem dotarte już nowe okładziny

przy okazji ręczny.
16.12.07
Niestety pół miesiąca mordowania i lipa, odechciało się kombinować. Zostałem przy tradycyjnych bębnowych, muszę regulować raz na miesiąc - korektor luzu padł, ale po regulacji spokojnie można zawinąć się na asfalcie.
: 29 listopada 2010, 09:52
autor: tommies
Odgrzebię nieco ten temat.
Czy byłby ktoś na tyle miły i sprawdził jakie są odpowietrzniki w zaciskach tylnych ?
Niestety wszystkie zaciski jakie posiadam maja ułamane odpowietrzniki i nie mam jak porównać. Tak, wiem że można odpowietrzyć na wężykach i tak robię, ale cierpi moje poczucie perfekcjonizmu

Tu jest strona gdzie mają sporo odpowietrzników - powiedzcie które kupić
http://www.przewodyhamulcowe.sklepna5.pl/kat/2/odpowietrzniki.html
: 29 listopada 2010, 11:21
autor: djmonkey
gwint M7 to na 100% a długości nie znam bo też mam ukręcone
: 29 listopada 2010, 13:55
autor: TQT
Czy to bardzo pilne?
Jeśli nie to wieczorem mogę sprawdzić.
Mam hamulce gdzieś w worku w garażu - też miałem pourywane ale udało się reanimować i mam włożone nowe odpowietrzniki ale nie pamiętam w tej chwili jakie - to było ponad rok temu
A i jeszcze trzeba będzie odkopać garaż, niech sz... ten śnieg!
: 29 listopada 2010, 14:21
autor: djmonkey
to jak możesz to zmierz głębokość od korpusu do samego końca bo nie wiem ile mam wiercić.
: 29 listopada 2010, 14:30
autor: tommies
Pilne nie jest. Po prostu chcę kupić wszystkie elementy do odnowienia układu hamulcowego.
: 29 listopada 2010, 15:08
autor: qbica1988
ide zaraz do garazu, jak wróce to napisze bo mam je gdzies na wierzchu

: 29 listopada 2010, 23:06
autor: TQT
tommies wybacz ale po dzisiejszej trzygodzinnej jeździe z pracy do domu (10km) już nie miałem ani siły ani ochoty odkopywać garażu.
Ale o problemie pamiętam

: 30 listopada 2010, 00:34
autor: tommies
Rozumiem doskonale.
Moja pamiątka ślubna 13 km wracała 5h 40min

Ale pamiętaj o mnie - muszę zamówić graty.
: 1 grudnia 2010, 14:21
autor: TQT
Tommies,
dzisiaj udało się dostać do garażu i dokonać pomiarów.
Długość gwintu odpowietrznika (od sześciokąta na klucz do końca gwintu) 10 mm.
Długość gwintu w korpusie zacisku (od powierzchni korpusu do początku stożka) 11 mm.
Mały taki jakiś ten odpowietrznik ale taki jest
A, jeszcze jedno gwint M7
: 1 grudnia 2010, 14:46
autor: tommies
Czyli jeśli dobrze rozumiem byłby taki jak w przednich zaciskach ale Bendix czyli łączna wysokość 21,7 mm
http://www.przewodyhamulcowe.sklepna5.pl/towar/37/odp-053-m7x1-217mm.html
: 1 grudnia 2010, 15:42
autor: TQT
Tak na "optykę" to ten na zdjęciu (ze strony z przewodami - tam długość gwintu około jakieś 7 może 8mm) wygląda jednak na krótszy niż jest w zaciskach.
Jeśli chcesz to znowu go wykręcę z zacisku i zrobię fotkę

: 1 grudnia 2010, 15:50
autor: tommies
Hehe jeśli możesz i masz suwmiarkę

Po prostu producent na stronie podaje wysokość całości

: 1 grudnia 2010, 19:31
autor: TQT
Tak wygląda
Taka jest długość gwintu ≈ 10mm
A taka długość całkowita 23,5mm.
Moim zdaniem istotna jest długość gwintu, a nie długość całkowita odpowietrznika.
Jeśli część wkręcana z gwintem będzie za krótka to odpowietrznik oprze się o kołnierz części sześciokątnej i "nici" z uszczelnienia stożkiem.
