Strona 3 z 3

: 2 lutego 2008, 12:29
autor: gajosik
troche później niż obiecywałem ale są zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jak będą potrzebne jakieś zdjęcia to piszcie...


Ps. chcieliście miniatury to macie...

: 2 lutego 2008, 12:55
autor: makhi
pozamieniaj te linki na miniaturki ( klikasz na fotosiku pod danym zdjęciem pobierz pozostałe kody, kopiujesz link miniaturki na forum i wklejasz w poście w miejscu tych linków)

: 2 lutego 2008, 22:01
autor: żuczek
o wielkie dzięki za foty :mrgreen:

: 3 lutego 2008, 12:03
autor: gajosik
jak coś będzie niejasne lub będą potrzebne dokładniejsze fotki to piszcie...

: 3 lutego 2008, 14:55
autor: Kniksc
Tak jak myślałem, pompe wspomagania masz pod alternatorem? i dla tego nie ma tam łapy do silnika tylko jest łapa od góry. Jak możesz to proszę o fotke od strony rozrządu i pompe wspomagania jakby się złapało też byłoby fajnie ;]

: 3 lutego 2008, 15:07
autor: gajosik
pompa jest dość głęboko, może nie być widoczne na zdjęciach gdzie dokładnie się znajduje, ale postaram się zrobić fotki uwzględniając pompę wspomagania

: 11 czerwca 2008, 17:17
autor: michal122
ciekawe czy nie dałoby sie spasować głowicy z 1.9 td i uturbić silniczek 1.6 :roll:
ponieważ na moje oko to te silniki nie wiele sie różnią a chyba byłoby troszke mniej roboty.

: 11 czerwca 2008, 18:24
autor: lodoo
raczej wiecej.... spasuj ze soba 2 silniki oprocz tego ze i tak caly osrzet trzeba zmieniac....

: 12 czerwca 2008, 11:31
autor: michal122
zależy jakie są między nimi różnice

: 12 czerwca 2008, 11:49
autor: gajosik
jak chcecie sie bawić ze spasowywaniem głowicy z turbodiesla do benzyny to może lepiej kupcie volvo 440 z silnikiem benzynowym 1,7 turbo... będzie taniej niż uturbianie benzynówki głowicą od diesla...

: 12 czerwca 2008, 12:00
autor: lodoo
cos ci sie pomylilo kolego.... ;-) mowa tu o wsadzeni glowicy z 1,9TD do 1,6D

co jak by nie atrzec jest glupim pomyslem, bo duuuuzo prosciej jest przeszczepic caly silnik... po cholere meczyc sie jeszcze z przekladka glowicy.... latwiej wyjac i wsadzic caly silnik... nie mowiac o dobraniu prawidlowej mieszanki - 1,6 potrzebowaloby mniej ropy niz 1,9....

: 12 czerwca 2008, 16:34
autor: gajosik
to rzeczywiście mi sie pomyliło... a co do tego to jest jedna zasadnicza kwestia - na ile różnią się głowice z 1,6d i 1,9td... i czy będą pasować kanały wodne i olejowe...