Strona 3 z 4
: 8 października 2007, 22:34
autor: żuwik
No to jak już odkryjesz jakie były róznice między tym Cleonem z R4 a Super5 pogadamy dalej, bo właśnie sam sobie zaprzeczyłeś.
Kolega pisze wyraźnie, że ma auto z 1992 roku.
Ciężko znaleźć informacje jakie były paliwa na zachodzie za naszej komuny, ale skoro robili GTT które wymaga Pb98 to raczej była.
: 9 października 2007, 08:27
autor: McGregor
Artbrt pisze:nie wiem jak to ma się do innych miast w Polsce, ale wiem na pewno i na 100% że np. cysterny BP zalewają paliwem na centrali Orlenu w okolicy Krakowa, a konkretnie w Olszanicy
może nie w 100%, ale jednak...
nie wiem czy z pozostałymi jest podobnie, ale gdzie sens i logika...
Bo prawda jest taka, że całe paliwo sprzedawane w Polsce to produkcja Orlenu albo Lotosa. I bez względu na szyld stacji to samo trafia do ich zbiorników. Trochę może jeszcze ciągna ze wschodu, ale to głównie na ścianie wschodniej. Impotr przy naszych cenach jest po prostu nieopłacalny. Ale fakt faktem nie gwarantuje to jakości tego co lejemy do baków, bo w drodze między zbiornikami rafinerii a bakiem samochodu niestety różne czary mary sie zdarzają.
: 9 października 2007, 20:12
autor: Sweeper
McGregor - to że dwie rafinerie w Polsce produkują paliwo to nie oznacza, że takie samo paliwo jest wszędzie
paliwo również ma różną jakość (klasy) i pomimo, że na Jeta jeździła ta sama cysterna co do Auchan to paliwa te były różne

: 9 października 2007, 21:14
autor: McGregor
Co do klas to się nie wypowiadam bo w branży nie siedzę. Ale sprzedawane paliwo powinno spełniać surowe normy a to że często tak nie jest to juz często przez różne czary mary nad zbiornikami róznych firm handlujących paliwem (nie każdego pompiarza stać żeby kupować prosto ze zbiorników rafinerii), oraz cuda na samych stacjach. Jako wypadkową mamy to co lejemy do baku.
: 9 października 2007, 23:30
autor: Yakkul
Sweeper pisze:McGregor - to że dwie rafinerie w Polsce produkują paliwo to nie oznacza, że takie samo paliwo jest wszędzie
paliwo również ma różną jakość (klasy) i pomimo, że na Jeta jeździła ta sama cysterna co do Auchan to paliwa te były różne

Zgadzam się zupełnie, ale sytuacja nie dotyczy wyłacznie importerów ale i pracowników, pomyślcie to jest monopol a czy na 1000l będzie 50l benzynki czy ropki albo 10l wody kto to doświadczy oprócz kontroli? To nie jest takie płytkie rozumowanie - gdzie tankujesz
: 9 października 2007, 23:37
autor: kkrasnall
mój znajomy ma stacje LPG i mówił że kiedyś zmieszł w głównym zbiorniku gaz od dwóch dostawców. Myślał że klienci mu głowę urwą, a gdy ich nie mieszał to na jednym i na drugim się jeździło dobrze. Ale na szczęście moje czasy gazu się skończyły odkąd skasowałem auto z instalacją

. Teraz tankuje na Neste na ul.Kobierzyńskiej lub na jakimś Shell'u. Natomiast nikomu nie polecam paliwa jakiego kolwiek ze stacji na ul. Zawiłej na osiedlu Kobierzyn w KRK. mimo że to zanajomi to powiem, że sama woda i tyle.
: 9 października 2007, 23:44
autor: Yakkul
Właśnie o tym mówię

posłuchajcie rad pracowników a nie dostawców w tym rynku nieźle jest namieszane
: 9 października 2007, 23:45
autor: Arti
dawno już tam nie tankuję i nie zatankuję

: 14 października 2007, 23:25
autor: kkrasnall
zalałem wczoraj Shell 95 V-Power, odczuwalana różnica, bardzo fajnie pomyka. zobaczymy jeszcze czy spali jej tyle samo co normalnej.
: 16 października 2007, 16:39
autor: zakalec
A ja tankuje gaz na bp, i benzynke czasami też. Nie dość że jest bardzo dobrej jakoście, spalanie spada wręcz to jeszcze wpadam doWild
Bean Cafe na dobrą kawkę. Poprostu dwa w jednym:)
: 18 października 2007, 10:25
autor: kkrasnall
fajnej wyrywa na V-Power ale pali tyle samo

szkoda...
: 18 października 2007, 12:18
autor: graczu
kkrasnall pisze:fajnej wyrywa na V-Power ale pali tyle samo

szkoda...
roznice tak naprawde widac przy wiekszych silnikach - kiedys robili test na tvn turbo - zalali zwykle clio, golfa gti i subaru impreze - najpierw zwyklymi, a pozniej tymi wszystkimi vpower i ultimate - no i na hamownie.
Dla clio - zero roznicy, moze 1 km, dla golfa bylo to kilka km wiecej, dopiero dla subaru bylo to kolo 15 koni (nie pamietam dokladnych liczb)
: 18 października 2007, 18:11
autor: kkrasnall
jak założę turbo to sprawdze jeszcze raz

: 19 października 2007, 10:33
autor: KuchaR
Swego czasu też Testowałem paliwa.Verwe 98. V-power 95 na shellu,99 V-power.Ciężko wyczuć poprawę.

Teraz tankuje po prostu tam gdzie taniej przeważnie na JETcie

: 19 października 2007, 12:38
autor: superstas
neste moze zrobcie poprostu ankiete
ps. czy to mozliwe ze tl-ka 1.1 na gazniku szybciej sie grzeje na 98 niz na 95?
bo mam wrazenie ze czesiej mi sie wentylator zalacza jak jezdze na 98
