Strona 3 z 3

: 10 listopada 2009, 09:56
autor: karo3003
fajnie fajnie tylko koszt założenia dobrej instalacji gazowej przerasta koszt samochodu i żeby się zwróciło to trzeba by jeździć nim na co dzień...

: 10 listopada 2009, 11:17
autor: jjmag
to ile chcesz za swoją 5 daleko nie mam jutro przyjeżdżam i zabieram

: 10 listopada 2009, 11:19
autor: unikorn
jjmag pisze:to ile chcesz za swoją 5 daleko nie mam jutro przyjeżdżam i zabieram
Rotfl!!!

: 10 listopada 2009, 16:42
autor: egonn87
wsmpw pisze:
karo3003 pisze:ja miałem same problemy z 1.4 mono więc wymieniłem na gaźnik, teraz opinia - jest gorzej niż było bo pali tyle samo, może troszeczkę mniej ale za to odpalić go trzeba się nauczyć, poza tym ma duużo mniej mocy, niestety nie mam już czasu za bardzo żeby działać coś przy swojej piątce więc zostawiłem jak jest, może kiedyś się coś wymyśli... ogólnie to 1.4 mono przynajmniej załatwia sprawę ssania - nie trzeba kombinować ;-) ale żaden luksus nie jest :-/ noo, może zdiagnozować łatwiej bo pod kompa można podłączyć to przynajmniej wiadomo czy czujniki i sonda chodzi...
dlatego mam teraz 1.7 +lpg ;)
Noo, nie zakładałem takiego rozwiązania, ale kto wie... mzoe kiedyś...:) a ile na lpg bierze?? z 12?? no i słabszy jest pewnie jak to zwykle bywa...

: 10 listopada 2009, 22:22
autor: wsmpw
hehehe 12 to jak sobie na bogato ustawie tak że ścigać się można a jak spokojnie śmigasz to 10 pali

: 11 listopada 2009, 13:37
autor: karo3003
jjmag, studiuję w Białej :) jak masz chęć to wpadnij kiedyś do mnie to pogadamy :)