Strona 3 z 3
: 6 sierpnia 2007, 16:32
autor: Yoshi
Co do paliwa to moj na 95 pali mniej o ok 0,4L / 100 niż na 98, wiec dawanie "lepszego" paliwa do takiego silnika jest bezcelowe.
żuwik pisze:Bez żadnego problemu jednak można przejść z 60 na 68, 72 również jest na wyciągnięcie ręki, wymaga jednak niewielkiego wkładu finansowego.
Gdzieś pisze jak to zrobić ? Rozumiem ze trzeba dać gaźnik , zmienić kolektor, coś jeszce ?
: 6 sierpnia 2007, 17:53
autor: żuwik
Jak masz gaźnik dwugardzielowy to tylko zmieniasz dysze i stroisz moduł. Jak jednogardzielowy - zmieniasz gaźnik, moduł, kolektor. Zalecana też modyfikacja lub wymiana wydechu na ten z dwugardzielowca. Wsio

: 6 sierpnia 2007, 18:04
autor: supermonster
a wałki rozrządu się nie różnią w 60 KM i 72 KM??
: 6 sierpnia 2007, 18:30
autor: żuwik
Ano.... Zagalopowałem się. I wałek rozrządu

Ale słyszałem że na wałku z C1J też nieźle pomyka.
Jeżeli jest 60KM ale w C2J - wałek ten sam.
: 6 sierpnia 2007, 20:28
autor: Yoshi
A jak mam monowtrysk ?

: 6 sierpnia 2007, 20:47
autor: żuwik
To wracasz do pierwszego posta w temacie i dowiadujesz się że masz 60KM

i próby poprawienia tego małym nakładem są skazane na niepowodzenie (stosunek cena/zysk).
: 19 lutego 2008, 09:19
autor: bont
co do kiwi, tak to moje.

wśród znajomych zwana żabcią

: 19 lutego 2008, 11:16
autor: Karol
heheh

faktycznie się lekko zagalopowałeś

z tym wałkiem
ja w C1J dziś będę montował gaźnik dwugardzielowy, bo dopiero uszczelki do niego dostłem w sklepie, ale modułu raczej nie, bo nie spasuje mi on do wałka rozrządu. jedyne co mam w silniku modyfikowane to jeszcze wydech, seryjny z GTT.
więc zobaczymy, ile ta modyfikacja jest warta, poza większym zużyciem paliwa, żeby chociaż te 10 kucy przybyło, to będę zadowolony, bo cena modyfikacji wyniesie mnie 15 złotych za 1 KM
a co do paliwa, to chyba im więcej oktan, tym równiejsza praca silnika

ja czasem leję 98, ale bardzo rzadko, i od święta

: 19 lutego 2008, 14:28
autor: żuwik
To poczytaj co to jest liczba oktanowa i co daje, może Cię olśni i przestaniesz lać 98 do gaźnikowca, który powinien jeździć na 95 lub niektóre na 91. A może nei i dalej będziesz kasę wyrzucał w atmosferę.
Modułu masz rację, nie zmieniaj, i tak nie będzie modułu do Twojej konfiguracji gaźnika/wałka. Czy zwróciłeś jednak uwagę skąd stary moduł brał podciśnienie, a skąd będzie brał nowy? I co zrobi stary moduł, gdy otworzy się druga gardziel (spadnie podciśnienie w pierwszej)? Czemu to wałek ma determinować jaki masz moduł?
: 20 lutego 2008, 10:07
autor: Karol
no, Żuwik, wytłumacz mi to
z tymi podciśnieniami
