Strona 3 z 6

: 22 sierpnia 2007, 15:32
autor: KuchaR
Musztarda po obiedzie :-(
Przesyłkę dostarczył listonosz,odebrałem zadowolony.Otwieram a tu załamka ;-(
Nie wiedziałem co robić,dobrze ze miałem patex sos.Posklejałem,jet git stai na segmencie.
Człowiek uczy się na błędach.Na drugi raz będe wiedział co robić.
Listonosz rozpakuje przy mnie, a nie zostawi i sobie pójdzie (rób se co chcesz).
Nie dajcie sie zrobić w konia :-(

: 22 sierpnia 2007, 16:19
autor: kabar
Jeśli paczka byłaby pobraniowa to wtedy:

"Ostrożnie - traktowanie przesyłki pobraniowej z zawartością płynów, gazów, rzeczy łamliwych i kruchych, żywych roślin, pszczół, ptaków domowych i ozdobnych ze szczególną ostrożnością. Usługa ostrożnie stosowana jest tylko do przesyłki pobraniowej i może być zgłoszona tylko w momencie nadawania przesyłki pobraniowej. Opłatę uiszcza nadawca przy nadaniu przesyłki pobraniowej. "

"Sprawdzenie zawartości przesyłki pobraniowej - świadczenie to polega na otwarciu i porównaniu zawartości z dokumentem specyfikacji, a następnie zwróceniu nadawcy pokwitowanego przez odbiorcę oryginału dokumentu specyfiikacyjnego stwierdzającego sprawdzenie zawartości. Usługa ta może być zgłoszona tylko w momencie nadawania przesyłki pobraniowej. Opłatę uiszcza nadawca przy nadaniu przesyłki pobraniowej."

Niestety, jeśli to była zwykła paczka to będzie trudniej, ale:

Reklamacja może być wniesiona w każdej placówce pocztowej.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, reklamację zgłasza się w następującej formie:
Pisemnej - na specjalnym formularzu,
Ustnej do protokołu,
Innej niż wymienione, która ujawnia wolę reklamującego w sposób dostateczny, w tym również w formie elektronicznej. W przypadku składania reklamacji w formie elektronicznej osoba reklamująca zostanie wezwana przez jednostkę I instancji do dostarczenia stosownych dokumentów.
Reklamację z tytułu niewykonania usługi można zgłosić po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki rejestrowanej (tj. każdej przesyłki, której nadanie potwierdzone zostało odpowiednim drukiem) lub przekazu pocztowego, nie później jednak niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania.
Reklamację z tytułu ubytku zawartości lub uszkodzenia przesyłki zgłasza się bezpośrednio przy przyjęciu jej przez adresata.
Reklamację z tytułu niewidocznego uszkodzenia lub ubytku przesyłki w terminie 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki.

Reklamacja powinna zawierać:
imię i nazwisko (lub nazwę firmy), adres zamieszkania albo siedziby nadawcy lub adresata, zwanego dalej reklamującym,
rodzaj reklamowanej przesyłki,
uzasadnienie reklamacji,
kwotę odszkodowania w przypadku, gdy reklamujący żąda odszkodowania,
podpis reklamującego.
Do reklamacji należy dołączyć oryginał potwierdzenia nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego.
Jednostka I instancji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji udziela odpowiedzi w formie pisemnej lub informuje pisemnie reklamującego o niemożliwości udzielenia odpowiedzi w terminie wymienionym, podając jednocześnie przyczynę zwłoki oraz termin odpowiedzi na reklamację. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia jej otrzymania.
Odwołanie od decyzji w I instancji wnosi się za pośrednictwem jednostki organizacyjnej, która rozpatrywała reklamację w terminie 14 dni od dnia doręczenia pisma z odpowiedzią.
Jednostka odwoławcza informuje reklamującego o wyniku rozpatrzenia odwołania w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania odwołania.

: 22 sierpnia 2007, 17:28
autor: cyklista
Kabar pisze:Jeśli paczka byłaby pobraniowa to wtedy:

"Ostrożnie - traktowanie przesyłki pobraniowej z zawartością płynów, gazów, rzeczy łamliwych i kruchych, żywych roślin, pszczół, ptaków domowych i ozdobnych ze szczególną ostrożnością. Usługa ostrożnie stosowana jest tylko do przesyłki pobraniowej i może być zgłoszona tylko w momencie nadawania przesyłki pobraniowej. Opłatę uiszcza nadawca przy nadaniu przesyłki pobraniowej. "

"Sprawdzenie zawartości przesyłki pobraniowej - świadczenie to polega na otwarciu i porównaniu zawartości z dokumentem specyfikacji, a następnie zwróceniu nadawcy pokwitowanego przez odbiorcę oryginału dokumentu specyfiikacyjnego stwierdzającego sprawdzenie zawartości. Usługa ta może być zgłoszona tylko w momencie nadawania przesyłki pobraniowej. Opłatę uiszcza nadawca przy nadaniu przesyłki pobraniowej."

Niestety, jeśli to była zwykła paczka to będzie trudniej, ale:

Reklamacja może być wniesiona w każdej placówce pocztowej.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, reklamację zgłasza się w następującej formie:
Pisemnej - na specjalnym formularzu,
Ustnej do protokołu,
Innej niż wymienione, która ujawnia wolę reklamującego w sposób dostateczny, w tym również w formie elektronicznej. W przypadku składania reklamacji w formie elektronicznej osoba reklamująca zostanie wezwana przez jednostkę I instancji do dostarczenia stosownych dokumentów.
Reklamację z tytułu niewykonania usługi można zgłosić po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki rejestrowanej (tj. każdej przesyłki, której nadanie potwierdzone zostało odpowiednim drukiem) lub przekazu pocztowego, nie później jednak niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania.
Reklamację z tytułu ubytku zawartości lub uszkodzenia przesyłki zgłasza się bezpośrednio przy przyjęciu jej przez adresata.
Reklamację z tytułu niewidocznego uszkodzenia lub ubytku przesyłki w terminie 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki.

Reklamacja powinna zawierać:
imię i nazwisko (lub nazwę firmy), adres zamieszkania albo siedziby nadawcy lub adresata, zwanego dalej reklamującym,
rodzaj reklamowanej przesyłki,
uzasadnienie reklamacji,
kwotę odszkodowania w przypadku, gdy reklamujący żąda odszkodowania,
podpis reklamującego.
Do reklamacji należy dołączyć oryginał potwierdzenia nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego.
Jednostka I instancji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji udziela odpowiedzi w formie pisemnej lub informuje pisemnie reklamującego o niemożliwości udzielenia odpowiedzi w terminie wymienionym, podając jednocześnie przyczynę zwłoki oraz termin odpowiedzi na reklamację. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia jej otrzymania.
Odwołanie od decyzji w I instancji wnosi się za pośrednictwem jednostki organizacyjnej, która rozpatrywała reklamację w terminie 14 dni od dnia doręczenia pisma z odpowiedzią.
Jednostka odwoławcza informuje reklamującego o wyniku rozpatrzenia odwołania w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania odwołania.



Hey ..
jestem ciekawy jak to zostanie załatwiona reklamacja
ja miałem otwarta przesyłke ze wszystko mi wyleciało po odejsciu od okienka moze z 2 metry i brakowało czegosc i reklamacji mi nie uznano chociasz miałem swiatków tych co czekali przed okienkie kierowniczka zmiany powiedziała mi ze sam ja otworzyłem a teraz ze szukam czego niewiadomo i# tu padło kilka ciekawych słowek #, i sie odwołałem do tego biura co ja wysłało i oni tez składali skarge po brakowało ale musiałe zapłacic jak by było wszystko ( i cisza jak makiem zasiał.)

: 22 sierpnia 2007, 17:59
autor: kabar
Przepisy przepisami, ale raczej nie ma co wierzyć że rozpatrzą pozytywnie. Powiedzą że powinna być wysłana jako "ostrożnie" i już.

Cyklista, przedstaw się i napisz coś o swojej R5.

: 22 sierpnia 2007, 18:23
autor: Sweeper
Kabar pisze:Przepisy przepisami, ale raczej nie ma co wierzyć że rozpatrzą pozytywnie. Powiedzą że powinna być wysłana jako "ostrożnie" i już.
Była wysłana - na każdej paczce był znak który specjalnie nakleiłem.
No cóż - 14 dni to może i długo, ale warto walczyć. 20 pln piechotą nie chodzi a pracownicy Poczty muszą się w końcu nauczyć, że nie dostarczają samych cegieł z allegro.

Ok byłem właśnie na poczcie - paczka do Klimira wyszła
A teraz kilka faktów:
1. to że na paczce było symbol jeszcze o niczym nie świadczy - trzeba dopłacić 5pln
2. ponieważ nie dopłaciłem (przypomnę, że kufel kosztuje 15 zł a przesyłka 6,5 co daje 21,50 zł więc do każdego kufla dopłacam już 1,50 zł) to listonosz może rozjebać paczkę i nikt nie będzie poczuwał się do odpowiedzialności

: 23 sierpnia 2007, 19:03
autor: cyklista
Kabar pisze:Przepisy przepisami, ale raczej nie ma co wierzyć że rozpatrzą pozytywnie. Powiedzą że powinna być wysłana jako "ostrożnie" i już.

Cyklista, przedstaw się i napisz coś o swojej R5.





w krótce cos wam napisze na forum >nasze auta <jak zrobie kilka fotek ( chwilowo sa na stronie Forum spot/bełchatow pikur -lodz zrobione przez innego uczestnika )# www.renault-lodz.prv.pl

;-) jakto mówiac na liczniku duzo a czuje sie młodo
zapraszam na GG.

: 23 sierpnia 2007, 23:51
autor: Yakkul
Mój kufel jakby cały przyszedł ale ucho już się odrywa.

Obrazek

Niestety na przesyłce powinno być zaznaczone "Ostrożnie" - traktowanie przesyłki z zawartością płynów, gazów, rzeczy łamliwych i kruchych, żywych roślin, pszczół, ptaków domowych i ozdobnych ze szczególną ostrożnością. Usługa ostrożnie stosowana jest tylko do przesyłki pobraniowej i może być zgłoszona tylko w momencie nadawania przesyłki pobraniowej. Opłatę uiszcza nadawca przy nadaniu przesyłki pobraniowej.

Tak to wygląda i reklamacji nie uwzględnią.

: 24 sierpnia 2007, 07:27
autor: shark
mój doszedł wczoraj w JEDNYM nienaruszonym kawałku :D

: 24 sierpnia 2007, 10:26
autor: Yakkul
Pewnie trafiłeś na listonosza który miał wykształcenie wyższe niż podstawowe :-P

Niestety tak to będzie dopóki poczta nie będzie miała konkurencji odwalają straszną lipę. W większości przypadków listonosz nie ma łatwej pracy, nie szanują jego - on nie szanuje pracy. Koło zamknięte.

: 24 sierpnia 2007, 10:28
autor: shark
nie no poprostu listonosz który roznosi w mopjej okolicy jest znajomym mojego ojca z dzieciństwa :D

: 24 sierpnia 2007, 10:42
autor: kabar
Yakkul pisze:Pewnie trafiłeś na listonosza który miał wykształcenie wyższe niż podstawowe :-P

Niestety tak to będzie dopóki poczta nie będzie miała konkurencji odwalają straszną lipę. W większości przypadków listonosz nie ma łatwej pracy, nie szanują jego - on nie szanuje pracy. Koło zamknięte.
Czyli wg. Ciebie wykształcenie decyduje o człowieku?

: 24 sierpnia 2007, 12:44
autor: Sweeper
Kabar pisze:Czyli wg. Ciebie wykształcenie decyduje o człowieku?
Ja zawsze myślałem, że to kwestia wychowania :D
a co do kufelka - jak widać można go dostarczyć w jednym kawałku...

: 24 sierpnia 2007, 21:12
autor: Yakkul
Sweeper pisze:
Kabar pisze:Czyli wg. Ciebie wykształcenie decyduje o człowieku?
Ja zawsze myślałem, że to kwestia wychowania :D
a co do kufelka - jak widać można go dostarczyć w jednym kawałku...
Było z :-P
Wyluzujcie to miał być żart

Pewnie każdy zna Thomasa Edisona ?
Ma za sobą ponad 5 tys patentów !!!
A też był nieukiem już w wieku 8-miu lat uciekał ze szkoły, pomimo chłosty nie potrafił wpoić wiedzy - zdobywał ją na własną rękę.
W wieku dziewięciu lat przeczytał książkę o wynalazkach i tak się nią zafascynował że zrobił sobie w pokoju własne "labolatorium"

W jednym ze swoich eksperymentów sprawdzał na swoim koledze reakcję organizmu człowieka po połknięciu dużej ilości proszku do robienia napoju musującego. Myślał, że proszek ten wytworzy w żołądku kolegi gaz, dzięki któremu uniesie się on w powietrze podobnie jak balon

W innym doświadczeniu został podrapany przez koty kiedy do ich ogonów podłączył przewody, aby wytworzyć ładunek elektryczny poprzez ocieranie kotów o siebie. Kiedy niechcący zniszczył meble jego matka rozgniewała się i kazała mu przenieść się do piwnicy.

Przecież nie wykształcenie ani wygląd nie świadczy o człowieku a to co ma w sercu i w głowie ;-)

: 25 sierpnia 2007, 14:34
autor: Patron
własnie dzis odebrałem kufelek, jest cały ;), wielkie dzięki

: 28 sierpnia 2007, 18:43
autor: Balos
Wiesz co Sweeper jak Ci to nie zrobi problemu to może zabierzesz kufelek na ślub Rosiczków :-D a jak nie jedziesz to może Żuwik zabierze i dokonamy transakcji,
bede miał z czego napić się toastu :lol: