Strona 3 z 3

: 9 listopada 2007, 18:59
autor: wsmpw
a moze kolektory poodkręcane i ciągnie na lewo powietrze

: 17 listopada 2007, 16:18
autor: lolo
dzięki za pomoc . ja się poddałem , oddałem auto do mechanika. drugi dzień się głowi. ciekawe czy coś wymyśli ?

: 28 listopada 2007, 09:27
autor: Karol
Witam ;-)
mam problem z silnikiem 1.7 na pełnym wtrysku (brak niskich obrotów) silnik niedawno co podłączony i najniższe obroty jakie do tej pory miał to 4tys. Nie mam pojęcia co jest grane, wcześniej miałem 1.4 na gaźniku webera. Pewnie coś źle podłączyłem :-( (za dużo kabelków :mrgreen: nie to co w poprzednim :mrgreen: )

: 28 listopada 2007, 12:38
autor: lodoo
silnik krokowy otwarty (zacial sie lub masz odlaczony w pozycji jakos otwartej)?? przepustnica nie domknieta?? (linka naciagnieta)

: 30 listopada 2007, 20:30
autor: Karol
silnik krokowy raczej jest sprawny, mam niepodłączone jakieś 2 rureczki i niewidem gdzie je podpiąć :-/. Nigdzie niema miejsca, czy możliwe ze czegoś nie mam?? postaram się jutro fote cyknąć tych rurek

: 30 listopada 2007, 21:44
autor: lodoo
mozliwe...

: 11 grudnia 2007, 00:18
autor: Sensekhmet
Yakkul pisze:na 99% bierze powietrze tak jak kolega powyżej pisał, sprawdź dokładnie podłączenia do monowtrysku i czy wężyki są całe
Panowie, a można dostać eeee... mapkę... albo fotkę tych "wężyków"? Moje kłopoty z wolnymi obrotami zaczęły się od wizyty u mechanika, który 4 (słownie: cztery) razy wymieniał półoś. Pewnie coś urwał, macałem po wtyczkach i nic nie znalazłem, więc może wężyki.
Silnik C3J, wtrysk.

: 11 grudnia 2007, 23:35
autor: Yakkul
1. Najgróbszy wąż podciśnienia idzie do wspomagania - hamulce
2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, znajduje się obok modułu zapłonowego pod maską - prawie przed kierowcą, bliżej środka. W moim przypadku zielony plastik wielkości 2 pudełek zapałek - 3 kabelki do niego dochodzą

3. do zaworu EGR nad kolektorem (ta puszka)
4. podłączenie do zaworu tym razem elektromagnetycznego EGR o ile zachował się jeszcze z całym osprzętem.

Dwie ostatnie pozycje można pominąć i zaślepić w większości to ekologia.
Jeśli się mylę może ktoś coś dopowie.

: 12 grudnia 2007, 14:02
autor: Sensekhmet
Dzięki za fachową odpowiedź.

Z tego co widziałem, to mam raczej nietypową komorę silnika (np brak jakiegoś sporego czarnego ustrojstwa nad lewym kołem), więc załączam fotkę:
http://img.photobucket.com/albums/v233/ ... n04_03.jpg