Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z niskimi obrotami

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

a moze kolektory poodkręcane i ciągnie na lewo powietrze
lolo

Post autor: lolo »

dzięki za pomoc . ja się poddałem , oddałem auto do mechanika. drugi dzień się głowi. ciekawe czy coś wymyśli ?
Karol

Post autor: Karol »

Witam ;-)
mam problem z silnikiem 1.7 na pełnym wtrysku (brak niskich obrotów) silnik niedawno co podłączony i najniższe obroty jakie do tej pory miał to 4tys. Nie mam pojęcia co jest grane, wcześniej miałem 1.4 na gaźniku webera. Pewnie coś źle podłączyłem :-( (za dużo kabelków :mrgreen: nie to co w poprzednim :mrgreen: )
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

silnik krokowy otwarty (zacial sie lub masz odlaczony w pozycji jakos otwartej)?? przepustnica nie domknieta?? (linka naciagnieta)
Karol

Post autor: Karol »

silnik krokowy raczej jest sprawny, mam niepodłączone jakieś 2 rureczki i niewidem gdzie je podpiąć :-/. Nigdzie niema miejsca, czy możliwe ze czegoś nie mam?? postaram się jutro fote cyknąć tych rurek
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

mozliwe...
Sensekhmet

Post autor: Sensekhmet »

Yakkul pisze:na 99% bierze powietrze tak jak kolega powyżej pisał, sprawdź dokładnie podłączenia do monowtrysku i czy wężyki są całe
Panowie, a można dostać eeee... mapkę... albo fotkę tych "wężyków"? Moje kłopoty z wolnymi obrotami zaczęły się od wizyty u mechanika, który 4 (słownie: cztery) razy wymieniał półoś. Pewnie coś urwał, macałem po wtyczkach i nic nie znalazłem, więc może wężyki.
Silnik C3J, wtrysk.
Yakkul

Post autor: Yakkul »

1. Najgróbszy wąż podciśnienia idzie do wspomagania - hamulce
2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, znajduje się obok modułu zapłonowego pod maską - prawie przed kierowcą, bliżej środka. W moim przypadku zielony plastik wielkości 2 pudełek zapałek - 3 kabelki do niego dochodzą

3. do zaworu EGR nad kolektorem (ta puszka)
4. podłączenie do zaworu tym razem elektromagnetycznego EGR o ile zachował się jeszcze z całym osprzętem.

Dwie ostatnie pozycje można pominąć i zaślepić w większości to ekologia.
Jeśli się mylę może ktoś coś dopowie.
Sensekhmet

Post autor: Sensekhmet »

Dzięki za fachową odpowiedź.

Z tego co widziałem, to mam raczej nietypową komorę silnika (np brak jakiegoś sporego czarnego ustrojstwa nad lewym kołem), więc załączam fotkę:
http://img.photobucket.com/albums/v233/ ... n04_03.jpg
ODPOWIEDZ