Strona 18 z 28
: 12 maja 2009, 19:12
autor: vino1986
: 13 maja 2009, 08:14
autor: jjmag
ale jakbyś nie zauważył ten kompletny to nie GTI
: 25 maja 2009, 09:49
autor: pavko
: 25 maja 2009, 19:43
autor: vino1986
: 26 maja 2009, 05:58
autor: unikorn
Białą Coupeta zdecydowanie pińcet razy ładniejsza od pozostałych:P
: 27 maja 2009, 18:30
autor: KuchaR
: 27 maja 2009, 22:27
autor: Elvis_Presley
Mocne raczej nie, ale na pewno ciekawe i odmienne

Ustrzelony dwa latka temu, bardzo mnie urzekł

: 28 maja 2009, 09:43
autor: jjmag
Kuchar że Rs to się zgodzę ale nie za takie pieniadze i coś nie wieże tym napisom bo w cosworth w fordzie z tego co pamiętam to raczej 2,9 druga sprawa kolega sprzedaje takiego z 97r i chce za niego 8,5 koła tunigowanego przez Saubera ładnie i ze smaczkiem.
A oto dowód że to nie był cosworth to nie jest z histori forda wycinek:Piąte pokolenie Escorta zbliżyło go wyglądem do aut produkowanych na początku lat dziewięćdziesiątych. Nadwozie stało się nowocześniejsze. W roku 1991 wprowadzono nowość: wersję kombi (Escort Clipper).
Gama silników zwiększyła się o nowy 1.8 dm3, 16 zaworowy motor stosowany w modelu w XR3i i 2.0 dm3, 16 – zaworowy w modelu RS2000. Dodatkowo model XR3i można było nabyć także z silnikiem 2.0 dm3, 16 zaworowym o mocy 150 KM.
: 28 maja 2009, 13:28
autor: janas
Nie jestem znawcą Fordów, ale... Escort Cosworth (podobnie jak wcześniej Sierra) miał silnik 2.0 turbo. Była oczywiście V6 2,9 24v firmowana przez Coswortha, ale montowana do Scorpio.
: 28 maja 2009, 13:56
autor: jjmag
więc tak jak piszesz ale to 2,0 uturbinione o nominalnej mocy 150km było sygnowane przez coswortha a 2,9 występowały z turbiną jak i bez i ten uturbiniony to właśnie typowy cosworth mocy nominalnej coś około 270 koni (co do mocy mogę się mylić ale w tolerancji do 20 koni)
: 28 maja 2009, 18:07
autor: KuchaR
Escort Cosworth to był tylko 2.0 turbo 220km w oryginale,jak się mylę to niech Mnie ktoś poprawi.
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=bpsnx23eymkt
: 29 maja 2009, 18:58
autor: vino1986
: 29 maja 2009, 19:54
autor: kabar
Jak na "renowację" to zdecydowanie mi się nie podoba.
Nakładki na pedały?? a te naklejki z tyłu? prosto z marketu..
O końcówkach na rurach nie wspomnę...
: 29 maja 2009, 21:42
autor: Rooster
jesli chodzi o Fordy, to ja sie nimi interesowalem... i interesuje nadal, bardziej raczej Sierra ale Escorta troszeczke tez studiowalem, ale pamiec moze czlowieka zawiesc.
Ford Sierra Cosworth
Cossie, czy też ściereczka miała 2.0 turbo pod maską, 4 cyle, 2 turbiny, podwojny rozrzad.
glowica farbowana na czerwono (Escort na niebiesko a Scorpio na zielono)
silnik Sierry RS miał 3 poziomy podrasowania:
Stage 1 osiagal 220-230 koni
Stage 2 - od 270 do 300 KM
Stage 3 - nie jestem tutaj pewien, czy S3 to był trzeci poziom czy wersja preformance używana tylko w sportach motorowych, ale raczej to pierwsze (ok 370 KM)
W tym drugim Sierra w wersji wyścigowej osiągała nawet do 630 KM i spokojnie mogła rywalizowac z BMW GTR.
Rajdowa Cossie miała podstawowy silnik 220 koni z dodatkowymi umocnieniami na potrzeby rajdów (nie wspominajac o umocnieniach nadwozia)
Ford Escort Cosworth
nie jestem pewien, ale mi sie zdaje ze mial nie 2.0 tylko 1.8 turbo
znakiem charakterystycznym silnika Escorta RS Cosworth byla niebieska głowica
silnik osiagal o ile dobrze pamietam ok 200 koników. Miał też trochę mniejszy moment obrotowy.
Co do poziomów tego nie wiem, aż tak się nie wgłębiałem.
Teraz wyszło na jaw - jestem podwójnym fanem - R5 bo taką mam, i Sierry, bo Cossie mi sie podoba a ojciec miał przez 10 lat 2,3D i się do niego bardzo przywiązałem.
: 29 maja 2009, 22:10
autor: osamiec
A ja Wam powiem, że 3/4 ludzi, którzy by zobaczyli takiego Coswortha na drodze czy na parkingu uznało by go za okaz agrotjuningu...