Strona 2 z 2
: 5 listopada 2011, 15:51
autor: egonn87
RYCHO35 pisze:acha, i zapomniałem dodać że podczas występowania tej usterki pedał hamulca miał większy skok jałowy i żeby koła zapiszczały trzeba było użyć większej siły
Noo to u mnie jest tak też właśnie, żeby auto w ogóle zaczęło hamować to trzeba nacisnąć mocniej pedał, który jest strasznie twardy, a ma tak luz na 3 cm; być może powodem tego jest też fakt, ze nie wyregulowałem tego serwa tak jak pisali wyżej. Tylko pytanie jak to zrobić?? Jakaś instrukcja by się przydała

: 5 listopada 2011, 22:47
autor: RYCHO35
najpierw-tak jak już pisałem-sprawdź czy wszystkie zaciski swobodnie chodzą. Serwo w zależności od wersji reguluje się: trzpień pomiędzy serwem i pompą (jak znajde na jaką wartość to napisze) oraz -ale nie zawsze-wodzik przy pedale hamulca.
Ale warunek-pompa musi być z tego auta, przy innym typie pompy taka regulacja to loteria.
[ Dodano: 5 Listopad 2011, 22:48 ]
egonn87 pisze: żeby auto w ogóle zaczęło hamować to trzeba nacisnąć mocniej pedał, który jest strasznie twardy,
a może poprostu walneło ci serwo?
Trzpień pomiędzy serwem a pompą: -z tego co znalazłem to odległość główki tego trzpienia (w środku w serwie) do powierzchni serwa(tej co przylega pompa) wynosi 22,3mm (ale niestety nie mam 100% pewności)