Strona 2 z 2
: 11 października 2011, 21:31
autor: djmonkey
no to nie wiem jak wy jeździcie bo moja turbawa pali w mieście ok 9l/ na 100 a zwykła na weberku ostatnio 10 literków bez gadania połyka
: 12 października 2011, 09:32
autor: kzrysiek3443
Serio nikt nie wie gdzie powinny być podłączone wężykami te wolne króćce

: 12 października 2011, 11:10
autor: kabar
Ściągnij serwisówkę do gtt i posprawdzaj wszystkie po kolei.
Ja niestety nie pomogę.
: 12 października 2011, 14:59
autor: kzrysiek3443
w serwisówce nie ma

na niektórych fotach widać ze z dolotu wychodzą jakieś trójniki a u mnie ich nie ma tylko nie wiem gdzie idą wężyki z tych trójników.
: 12 października 2011, 16:10
autor: TQT
kzrysiek3443
Nie gniewaj się ale opisywanie (tekstem) gdzie idzie, jaka rurka jest nieco mozolne.

Tym bardziej, że jak sam napisałeś rurki idą do trójników (a nawet czwórników). W dodatku niektóre z nich mają w środku otwory o określonej średnicy i teraz weź to opisz. Najlepiej gdybyś sam zobaczył gdzie co idzie i ewentualnie to sobie obfotografował.
Jeśli masz chęć to zapraszamy do Warszawy do naszej turbówki - na razie wszystko jest czyste i dobrze widać.

: 12 października 2011, 17:08
autor: Robcio_GTT
Tak jak myślałem

Popieprzone trochę (jak w mojej jak ją kupiłem

)
Spróbuję pomóc
Zdjęcie 1 : Króciec z tyłu gaźnika (u góry na focie) to jest sterowanie turbiny, ma iść do pierwszego króćca (od przodu auta) w wastegate. Drugi wolny (ten pod skosem) wężyk i pod auto (ponoć w razie awarii gaźnika, benzynka się tamtędy wylewa). Ten na dole z kolektora to do modułu i blow-offa i u ciebie jeszcze chyba do MBC.
Zdjęcie 2 : Chłodzenie gaźnika i zasilanie paliwem masz dobrze. Z króćca nad gaźnikiem (u ciebie ten co idzie niby do przepływomierza

) czwórnik i do króćca na dole - pompka przyspieszacza (u ciebie idzie do modułu) , na dół do regulatora ciśnienia paliwa i do zegarów na wskaźnik.
Mam nadzieję, że pomogłem
Masz foty jak jest u mnie:
[ Dodano: 12 Październik 2011, 18:13 ]
Jak coś to pytaj.
Potrzebne informacje i opis, który ci się przyda masz też tutaj :
http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.ph ... c&start=30
[ Dodano: 12 Październik 2011, 18:27 ]
Ciekawi mnie jeszcze czy masz regulator ciśnienia paliwa

Bo bez niego GTT nie działa
Coś takiego :
http://www.re5pect.pl/regulator-cisnien ... r5gtt.html
: 14 października 2011, 16:18
autor: krysiun
Noo ja mam podobnie jak rocker - leje za 100 zł i moze 100 - 120 km to max w mieśćie z 15 po trasie mooże 12 l. może
: 14 października 2011, 18:30
autor: Robcio_GTT
krysiun pisze:Noo ja mam podobnie jak rocker - leje za 100 zł i moze 100 - 120 km to max w mieśćie z 15 po trasie mooże 12 l. może
Ja też
![:]](./images/smilies/yeah.png)
: 15 października 2011, 14:11
autor: djmonkey
to chyba moja turbo jest jakaś inna

bo ja leję za 5 dych i jakieś 105 kilometrów zrobię
: 17 października 2011, 08:57
autor: krysiun
JA to chyba mam coś nie tak z gaźnikiem ale z dwoma

? to już dziwne po za tym czuć oparami benzyny jak zdeję rurą od IC do gaźnika więc to chyba źle.
: 17 października 2011, 12:26
autor: djmonkey
No powiem ci tak wczoraj moja turbawa domówiła posłuszeństwa na wolnych obrotach zdjąłem przewód od IC też waliło a jest to spowodowane tym że komora pływakowa ma wyprowadzenie oparów zaraz przy przesłonie rozruchowej. No zdjąłem gaźnik i to co zobaczyłem w środku to jakaś masakra

po wymyciu gaźnika w myjce ultradźwiękowej ukazał się tragiczny widok

ogólnie podstawa zaraz przed przepustnicą jest tak krzywa że lepiej nie pytać dzisiaj biorę papier przeszlifuję podstawę założę uszczelkę i przepustnicę. Po 2 mam założone świece identyczne jak w zwykłym 1,4 czyli NGK BP6ES a powinny być NGK B8EVX
: 17 października 2011, 12:59
autor: krysiun
Osz kurwa że tak powiem - co ty masz w tym gaźniku - makaron

Ale MASAKRA JA JEBIĘ
: 17 października 2011, 13:14
autor: TQT
No zdjąłem gaźnik i to co zobaczyłem w środku to jakaś masakra
Co tam było lane do baku?
Ale to nic da się wyczyścić, gorzej z tym pękniętym uchem od mocowania

Gaźnik był za mocno przykręcony?
: 17 października 2011, 13:19
autor: krysiun
też tak miałem podobnie w jedym i też mam podstawę lekko wygięta tez jechałem papierem

: 17 października 2011, 15:45
autor: djmonkey
TQT pisze:Cytat:
No zdjąłem gaźnik i to co zobaczyłem w środku to jakaś masakra

Co tam było lane do baku?

Ale to nic da się wyczyścić, gorzej z tym pękniętym uchem od mocowania

Gaźnik był za mocno przykręcony?
Przeszlifowałem jest równiutko teraz dorabiam uszczelkę z grubego preszpanu. Ktoś musiał go mocno dokręcać bo z jednej i 2 strony nadpęknięty jak nie odpadnie to będzie OK jak nie muszę kupić co najmniej 2 na e-bay i jakiś porządny zestaw naprawczy bo z tego co widzę to nigdzie niema wszystkich oringów

<-- równe co? to jest po jakichś 30 przeciągnięciach na szklanym stole z papierem ściernym
W baku benzyna bezołowiowa 95
![:]](./images/smilies/yeah.png)
2 razy Vpower Racing do fula w tamtym roku . Filtr od nowości tam był 130tys miał przejechane otworzyłem go i nawet był czysty tylko leciutko zaciemniony teraz mam nowy.
Przypuszczam że, to co było w gaźniku to rozkładająca się benzyna z wodą i korozja dna komory pływakowej ponieważ po wyczyszczeniu były wżery.