Strona 2 z 3
: 5 lipca 2011, 21:39
autor: wader600
Ok Ok dzieki za info... Unikorn dzieki za obrazek teraz juz wiem co i gdzie;p

jutro podziałam
[ Dodano: 5 Lipiec 2011, 22:54 ]
Czytałem zuwika posty regulowalem sklad mieszanki... Obroty mam 1000 bez swiatel dlatego ustawilem takie bo na 800 mi szarpalo i trzeszczaly plastki (chyba poduszki pod silnikiem)
: 6 lipca 2011, 16:09
autor: unikorn
...lub zawory. Acha i nie licz że jak podepniesz wszystkie wężyki to coś to pomoże. Mogą być luzy na gardzielach i gaźnik do regeneracji. Swego czasu przebyłem taką operację - cena w Wwa - 450 zł.
Pisałeś że śmierdzi wachą. Ale podczas pracy czy po zgaszeniu?
: 6 lipca 2011, 16:16
autor: wader600
Podczas pracy czasem zasmierdzi i przy odpaleniu przy zgaszeniu nie
: 6 lipca 2011, 16:22
autor: unikorn
E to nie tragedia. Jest jeszcze jedno święte prawo - gaźniki reguluje się będąc pewnym, że wszystkie inne elementy silnika takie jak elektryka zapłonu i zawory zwłaszcza są ok.
Pisałeś że Ci przewód przebija... wiesz co robić.
: 6 lipca 2011, 16:51
autor: wader600
Wiem. Kopułka była wymieniana w tamtym roku przegladalem dzisiaj jest wsio ladnie czysto zostaly te kable jeszcze pasuje swiece wymienic i wtedy bede dzialac dalej
[ Dodano: 6 Lipiec 2011, 17:52 ]
Aaa wacha smierdzi ale nie jest to zapach benzyny tak jak z karnistra czy cos tylko taka nie dopalona.. I jeszcze dochodzi do tego wydech bo ostatnio przy depnieciu syczy w nim a jak malo gazu dam to nie wydaje mi sie ze moze byc zapchany
: 6 lipca 2011, 19:12
autor: djmonkey
unikorn pisze: Jest jeszcze jedno święte prawo - gaźniki reguluje się będąc pewnym, że wszystkie inne elementy silnika takie jak elektryka zapłonu i zawory zwłaszcza są ok.
oraz wszystkie uszczelki pod gaźnikiem są ok pod weberem są 3 nie licząc podstawki która grzeje gaźnik. ta 3 jest pod tą blachą ze stali nierdzewnej
: 6 lipca 2011, 22:15
autor: wader600
Chyba by mnie taniej i mniej nerwow kosztowalo wlozenie mono ...
: 6 lipca 2011, 22:28
autor: djmonkey
masz tam LPG?
: 6 lipca 2011, 22:29
autor: RYCHO35
wracając jeszcze do zdjęcia na którym zaznaczyłeś czarnym i czerwonym kółkiem siłowniki:
-pisałem że ten czarny to może być odpowietrzenie komory pływakowej ale może to też być siłownik tzw. szybkiego biegu jałowego-obydwa takie urządzenia były stosowane w weberach dir, drt jak i tldr i wyglądały podobnie. Nie widać na zdjęciu jakie z nich wychodzą wodziki więc na 100 % trudno mi to określić. Pisze o tym bo regulacja tego urządzenia ma istotny wpływ na cały proces regulacji gaźnika lub może nawet ją uniemożliwić.
[ Dodano: 6 Lipiec 2011, 23:32 ]
i jeszcze jedno-taka oczywista oczywistość jak sprawdzenie szczelności zaworka iglicowego, regulacja poziomu paliwa w komorze pywakowej i ewentualne sprawdzenie poprawności montażu dysz zrobione?
: 6 lipca 2011, 22:38
autor: wader600
Tzn dysze sprawdzalem to ok ale ten zaworek iglicowy to gdzie sie miesci bo wlasnie kiedys tak ogolem spogladalem szukalem wlasnie tego ustawiania poziomu paliwa w plywaku ale nie znalazlem... U kolegi ale calkiem inne auto to z boku mial takie okienko i srube od gory i w ten sposob sie ustawialo
[ Dodano: 6 Lipiec 2011, 23:40 ]
A obczailem na necie jak on wyglada wiec poszukam go jutro

: 6 lipca 2011, 22:41
autor: RYCHO35
wader600 pisze:Chyba by mnie taniej i mniej nerwow kosztowalo wlozenie mono ...
...to już lepiej za tą kasę kupić dwa webery 40dcoe lub podobne, powywalać egr-y itp(zresztą i tak bym to wywalił bo to tylko przysparza kłopotów) i cieszyć się z jazdy...
: 6 lipca 2011, 22:45
autor: wader600
No ale to chyba drozsza sprawa i wieksze spalanie?
[ Dodano: 6 Lipiec 2011, 23:48 ]
Wiesz RYCHO jezeli chodzi o gazniki to ja jestem blady dlatego dla niektorych zadaje glupie pytania...
: 6 lipca 2011, 22:49
autor: RYCHO35
zaworek jest w środku gaźnika, trzeba gaźnik rozmontować, jak znajdę to Ci napiszę jaki powinien być poziom paliwa ale muszę znać konkretnie typ gaźnika np: 32 drt 101? Te ostatnie cyfry po drt sa istotne. O prawidłowym montaży dysz pisałem dlatego bo kiedyś regulowałem komuś silnik i za cholerę nie dało się ustawić gaźnika choć były zapewnienia że był robiony i w końcu wku...iłem się i go otwarłem, okazało się że były zamienione miejscami rurki emulsyjne i dysze powietrzne i paliwowe.
: 6 lipca 2011, 22:52
autor: wader600
A gdzie te cyfry znajde ? To jutro napisze
: 6 lipca 2011, 22:56
autor: RYCHO35
wader600 pisze:No ale to chyba drozsza sprawa i wieksze spalanie?
Czy droższa to nie wiem bo nie wiem ile kosztuje komplet do mono wraz z wiązkami i innymi pierdołami a dwa gaźniki typu dcoe można trafić za 600 pln lub czasem taniej. Sam kiedyś przegapiłem aukcje gdzie poszły dwa za 351pln, oczywiście nie brakuje też oszołomów którzy naoglądali się aukcji na ebay-u i myślą że wyciągną u nas takie ceny jak w niemczech. Sam chcę zastosować takie gaźniki u siebie w r5 alpine.
Co do spalania to przy normalnej jeździe nie ma większych różnic a czasem może nawet spaść przy umiejętnej jeździe.
[ Dodano: 6 Lipiec 2011, 23:59 ]
wader600 pisze:A gdzie te cyfry znajde ? To jutro napisze
są wybite na podstawie gaźnika, z boku, musisz dokładnie obejzeć gaźnik bo mogą być zabrudzone