: 26 maja 2011, 22:19
Najlepiej kupić całe auto lub samemu wybebeszyć. Np. http://otomoto.pl/renault-laguna-2-0-8v-klimatronic-C18977467.html
lub
http://otomoto.pl/renault-laguna-2-0-benzyna-okazja-100-sprawna-C18999663.html
Zapomnij też że będzie tanio - nie będzie na pewno. Zawsze wyjdzie stado drobiazgów, które także kosztują. A to olejek, a to smar, a to jakieś sranie mocowanie, a to sprzęgło, a to klocki a to zawiechę trzeba zmienić...
Wersja superhuraoptymistyczna to 2000 pod warunkiem że sam robisz. A i tak realnie pewnie około 3-5 tysi wyjdzie. Zabawa z uturbianiem pewnie podobnie a efekt nieznany.
Może sprzedaj swoją i kupić po prostu R5 z fajnym silnikiem i ją dopieścić np jeśli jeszcze jest http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.php?t=9167. Lub ta dawna Maolatowa.
One mają pozornie wysokie ceny - po pierwsze na pewno coś stargujesz a po drugie masz gotowca - wsiadasz i jedziesz.
Nie piszę tego aby zniechęcić - wprost przeciwnie. Po prostu ucz się na błędach innych i potraktuj to jako szczerą radę.
lub
http://otomoto.pl/renault-laguna-2-0-benzyna-okazja-100-sprawna-C18999663.html
Zapomnij też że będzie tanio - nie będzie na pewno. Zawsze wyjdzie stado drobiazgów, które także kosztują. A to olejek, a to smar, a to jakieś sranie mocowanie, a to sprzęgło, a to klocki a to zawiechę trzeba zmienić...
Wersja superhuraoptymistyczna to 2000 pod warunkiem że sam robisz. A i tak realnie pewnie około 3-5 tysi wyjdzie. Zabawa z uturbianiem pewnie podobnie a efekt nieznany.
Może sprzedaj swoją i kupić po prostu R5 z fajnym silnikiem i ją dopieścić np jeśli jeszcze jest http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.php?t=9167. Lub ta dawna Maolatowa.
One mają pozornie wysokie ceny - po pierwsze na pewno coś stargujesz a po drugie masz gotowca - wsiadasz i jedziesz.
Nie piszę tego aby zniechęcić - wprost przeciwnie. Po prostu ucz się na błędach innych i potraktuj to jako szczerą radę.