Strona 2 z 2
: 27 lutego 2011, 17:57
autor: djmonkey
To że jeździć można przy 50 to wiem ja napisałem tylko moje spostrzeżenia.
unikorn pisze:Jak masz sranie i biegasz do kibla co pięć minut to rozwiązaniem problemu jest przestać jeść?
dobre
Tak czy inaczej Mecia wyreguluj gaźnik
: 27 lutego 2011, 20:30
autor: Mecia
Dzięki za pomoc , uczynie jak mówicie. Jeszcze raz przyłoże sie do tego gaznika. Pozdrawiam
: 28 lutego 2011, 09:07
autor: RYCHO35
sprawdzałem gaźnik drt (weber 32 drt 15/100) i przy pompce przyśpieszającej nie ma żadnego króćca do podciśnienia ani żadnych rureczek więc nie wiem czy czegoś nie pomyliłeś.
Dopóki nie wstawisz fotek to trudno będzie pomóc.
: 2 marca 2011, 12:02
autor: Mecia
Unicorn, a czy przy sprawdzaniu czy ta wacha leci po wciśnięciu pedału gazu robiliscie to na odpalonym silniku, bo to jest istotne. Na odpalonym podaję troche mniej, więc w gre wchodzi podciśnienie. Fotki niedługo zrobię. Nie mam teraz czasu za wiele.
: 2 marca 2011, 12:05
autor: wsmpw
Mecia pisze:Unicorn, a czy przy sprawdzaniu czy ta wacha leci po wciśnięciu pedału gazu robiliscie to na odpalonym silniku, bo to jest istotne. Na odpalonym podaję troche mniej, więc w gre wchodzi podciśnienie. Fotki niedługo zrobię. Nie mam teraz czasu za wiele.
raczej od tego czy pompka mechaniczna pracuje
: 2 marca 2011, 12:08
autor: RYCHO35
osz fuck..zaglądałem do tego gaźnika jak szpak w pizde i nie widzę tam żadnego podciśnienia

: 3 marca 2011, 11:15
autor: Mecia
Nie zobaczysz tego podcisnienia. Dyszę od niego( mosiężną, niewykręcalną, wprasowaną ) widać jak wykręcisz gażnik i te aluminiową podstawę z grzaniem gażnika, to jest ta mała dziurka odrazu obok przepustnicy i gardzieli. , a sam kanał idzie w gażniku. Znajdę może w necie schemat to Ci to zaznacze.
: 3 marca 2011, 17:17
autor: RYCHO35
schemat gdzieś chyba mam. gaźnik mam wyciągnięty ale nie ściągałem tej podstawki. W sumie bardzo mnie to ciekawi i napewno tą sprawe zgłębie.
: 5 marca 2011, 21:32
autor: RYCHO35
no więc to nie jest dysza pompki przyśpieszającej tylko dysza urządzenia wzbogacającego czasem zwanego ekonomizerem. Pomyliłeś chyba te dwie rzeczy
: 10 marca 2011, 23:04
autor: Mecia
Tylko czy ten ekonomizer nie współgra z pompką przyspieszenia??? Nie mają wspólnego kanału w komorze pływakowej, który jest regulowany pracą kulki jako zaworu po przez podcinienie z owej dyszy?
: 11 marca 2011, 09:22
autor: RYCHO35
nie powinie mieć wpónego kanału, chyba że ktos coś namieszał. Pompka uruchamiana jest osią przepustnicy 1-go przelotu (ma kształt kwadratu i 4 śrubki) niezależnie od tego czy silnik jest uruchomiony czy nie. Paliwo jest wtryskiwane wtryskiwaczem najczęściej do pierwszego przelotu(czasem zdaża się że do dwóch ale rzadko) natomiast ekonomizer daje dodatkową dawkę paliwa tylko podczas pełnego otwarcia przepustnic (maksymalne obciążenie), tylko podczas uruchomionego silnika, działa podciśnieniowo, wali paliwo do drugiego przelotu (czasem do dwóch w zależności od rozwiązania), ma kształt jakby trójkąta z trzema śrubkami.
Zaworki z kulkami w tych urządzeniach mają zapewnić jednokierunkowość działania, nie pozwalają na cofanie się paliwa do komory pływakowej.