Strona 2 z 2

: 25 lutego 2011, 09:49
autor: RYCHO35
vino1986 pisze:ta oska nazywana jest krzywka mozna to latwo sprawdzic szczeliniomierzem czy jest odpowiednia przerwa na platynkach...
ośka to ośka a krzywka to krzywka- krzywka zamontowana jest na ośce :figielek:

pozatym bardzo mnie zastanawia czujnik położenia wału i aparat zapłonowy z przerywaczem :mysli:

: 26 lutego 2011, 10:32
autor: chlopek07
Witam, po walkach udało się załagodzić problem...przyczyną braku iskry była stacyjka, w życiu bym na to nie wpadł, wpadłem wtedy gdy kręciłem rozrusznikiem nie było iskry, lecz gdy przestawałem kręcić pojawiła się wtedy iskra..i szarpanie silnikiem, elektryk mówił że to przez wyrobienie się z czasem tego elektromagnesu czy coś tam w środku.

[ Dodano: 26 Luty 2011, 10:36 ]
a ten zielony czujnik o który sie pytałem to czujnik temperatury oleju, a nie czujnik wału, w tym silniku tego nie ma....

tak to jest, wszystko wymienisz a tu się okazuje że to coś nie w komorze silnika siadło, a w kabinie...życie

[ Dodano: 26 Luty 2011, 10:44 ]
a tak apropo, nigdy na to nie zwracałem uwagi na ten moduł zapłonowy koło cewki ta srebrna puszka, strasznie się grzeje czy to normalne czy jakiś objaw... :mysli: ktoś coś wie na ten temat???
może to te aluminium tak oddaje ciepło...hehe :P