Strona 2 z 2

: 12 grudnia 2010, 11:41
autor: Cimoszka
Dzięńki! :) Posprawdzam :okok:
Ja to wiem że RE 209 ma czujnik stuku. Co będę potrzebować dla zmiany modułu na RE 209? ;) Lub mogę normalnie podłączyć Re 209 i tyle?

: 12 grudnia 2010, 12:13
autor: Robcio_GTT
Raczej nic, ale nie jestem pewien.
No chyba, że chcesz zamontować czujnik spalania stukowego.

: 12 grudnia 2010, 12:48
autor: Cimoszka
:brawo: super! :okok:
Mało znam na ten temat - dlatego nie mogę podjąć decyzji zmieniać na RE 209 czy nie? :mysli:
jeżelibym wiedział jaki będzie wynik w końcu to juz coś wymyśliłbym!

: 12 grudnia 2010, 14:36
autor: Robcio_GTT
Jak nie masz czujnika spalania stukowego, to nic ci nie zmieni :|
No chyba, że 208 masz uwalony ;)

: 12 grudnia 2010, 14:44
autor: Cimoszka
Mi o to i chodzi! Samochód ok. 1 roku stał na ulicy! Poprzedni władca postawił go na remont, jak zawsze nie zdążył! Nie było czasu, pieniędzy i inne warunki... :( Jest taki konstruktor że masakra :lol:
Tak jest, moduł jest uwalony i to myślałem zmieniać go na 209 czy nie!
:okok: Wielki dzięńki! :)

: 30 grudnia 2010, 21:38
autor: Robcio_GTT
Kurde regulacje tak i tak i cały czas to samo :[
Choojowo pracuje z podpiętym podciśnieniem do modułu :wnerw:
A czujnik położenia wału jest inny niż w serii ??

: 31 grudnia 2010, 12:20
autor: krysiun
Czujnik położenia wału nic nie ma wspólnego z podciśnieniem

coś masz źle - zrob fotkę pod maską i lukniemy co i jak masz nie tak

: 1 stycznia 2011, 14:57
autor: Robcio_GTT
krysiun pisze:Czujnik położenia wału nic nie ma wspólnego z podciśnieniem
Niby tak, ale jak patrzyłem to seria ma zapłon na 8*BTDC (C2J) lub 10*BTDC (C1J).
A Turbo ma 8*BTDC. Więc jak mam założony zły czujnik, to może źle regulować zapłon.
A zapłon reguluje moduł sterowany podciśnieniem. Tak sobie główkuję :mysli:
A foty jak się uda to zrobię .

: 2 stycznia 2011, 13:38
autor: djmonkey
czujniki są przecież 2 rodzaje jeden idealnie na środku a drugi przesunięty w lewo

: 3 stycznia 2011, 21:17
autor: Robcio_GTT
Po dzisiejszych próbach dalej obstawiam zapłon.
Na podpiętym podciśnieniu przy dodawaniu gazu (jak zwykle z szarpaniem i przerywaniem :nerwus: ) strzela w wydech.
W ogóle czuć, że ciężko się wkręca, muli ją :wnerw:

: 4 stycznia 2011, 22:26
autor: krysiun
a czy ty masz dobrze ustawioną zębatkę na wałku do rozdzielacza zapłonu ?? ustaw koło na 0 stopni i zdejmij rozdzielacz zapłonu z bloku i zobacz czy masz rowki w zębatce równo na wprost ale nie na środku bo rowki nie są idealnie na wprost w zębatce - ALBO zawory źle ustawione albo nie wiem ;)

: 4 stycznia 2011, 22:49
autor: Robcio_GTT
Oki oblukam :okok: