Strona 2 z 2
: 12 grudnia 2010, 11:41
autor: Cimoszka
Dzięńki!

Posprawdzam
Ja to wiem że RE 209 ma czujnik stuku. Co będę potrzebować dla zmiany modułu na RE 209?

Lub mogę normalnie podłączyć Re 209 i tyle?
: 12 grudnia 2010, 12:13
autor: Robcio_GTT
Raczej nic, ale nie jestem pewien.
No chyba, że chcesz zamontować czujnik spalania stukowego.
: 12 grudnia 2010, 12:48
autor: Cimoszka

super!
Mało znam na ten temat - dlatego nie mogę podjąć decyzji zmieniać na RE 209 czy nie?
jeżelibym wiedział jaki będzie wynik w końcu to juz coś wymyśliłbym!
: 12 grudnia 2010, 14:36
autor: Robcio_GTT
Jak nie masz czujnika spalania stukowego, to nic ci nie zmieni
No chyba, że 208 masz uwalony

: 12 grudnia 2010, 14:44
autor: Cimoszka
Mi o to i chodzi! Samochód ok. 1 roku stał na ulicy! Poprzedni władca postawił go na remont, jak zawsze nie zdążył! Nie było czasu, pieniędzy i inne warunki...

Jest taki konstruktor że masakra
Tak jest, moduł jest uwalony i to myślałem zmieniać go na 209 czy nie!

Wielki dzięńki!

: 30 grudnia 2010, 21:38
autor: Robcio_GTT
Kurde regulacje tak i tak i cały czas to samo
Choojowo pracuje z podpiętym podciśnieniem do modułu
A czujnik położenia wału jest inny niż w serii

: 31 grudnia 2010, 12:20
autor: krysiun
Czujnik położenia wału nic nie ma wspólnego z podciśnieniem
coś masz źle - zrob fotkę pod maską i lukniemy co i jak masz nie tak
: 1 stycznia 2011, 14:57
autor: Robcio_GTT
krysiun pisze:Czujnik położenia wału nic nie ma wspólnego z podciśnieniem
Niby tak, ale jak patrzyłem to seria ma zapłon na 8*BTDC (C2J) lub 10*BTDC (C1J).
A Turbo ma 8*BTDC. Więc jak mam założony zły czujnik, to może źle regulować zapłon.
A zapłon reguluje moduł sterowany podciśnieniem. Tak sobie główkuję
A foty jak się uda to zrobię .
: 2 stycznia 2011, 13:38
autor: djmonkey
czujniki są przecież 2 rodzaje jeden idealnie na środku a drugi przesunięty w lewo
: 3 stycznia 2011, 21:17
autor: Robcio_GTT
Po dzisiejszych próbach dalej obstawiam zapłon.
Na podpiętym podciśnieniu przy dodawaniu gazu (jak zwykle z szarpaniem i przerywaniem

) strzela w wydech.
W ogóle czuć, że ciężko się wkręca, muli ją

: 4 stycznia 2011, 22:26
autor: krysiun
a czy ty masz dobrze ustawioną zębatkę na wałku do rozdzielacza zapłonu

ustaw koło na 0 stopni i zdejmij rozdzielacz zapłonu z bloku i zobacz czy masz rowki w zębatce równo na wprost ale nie na środku bo rowki nie są idealnie na wprost w zębatce - ALBO zawory źle ustawione albo nie wiem

: 4 stycznia 2011, 22:49
autor: Robcio_GTT
Oki oblukam
