Strona 2 z 3
: 29 listopada 2010, 15:00
autor: gufner
Ja nie mam gazu. Dzwonił właśnie kolo z warsztatu i diagnoza wstępna: WYPALONE ZAWORY. Zdejmują głowice ... czekamy.
: 29 listopada 2010, 18:53
autor: wsmpw
o nieźle nie maasz gazu i wypalone zawory ale w sumie czemu nie..
: 29 listopada 2010, 21:16
autor: RYCHO35
nie wiem czemu miałyby Ci się wypalić zawory? Zbyt uboga mieszanka lub zbyt mały luz-to chyba jedyne powody. Ubogą mieszankę wykryła by diagnostyka z komputerem a zawory to chyba czasem regulujesz.. No ale cóż, poczekamy zobaczymy. Oby tylko ten mechanior nie chciał orżnąć Cię na kasę.
: 14 grudnia 2010, 19:23
autor: gufner
Lagunka odebrana. Szlif głowicy i do tego dotarcie zaworów i regulacja i coś tam jeszcze i no inne autko. Nie szarpie, zbiera się lepiej. Kilka koni doszło jak nic

Tak czy siak wina była po stronie zaworów. Temat dla potomnych jak znalazł

Dziękuje wszystkim za pomoc.
: 14 grudnia 2010, 21:49
autor: RYCHO35
gufner pisze:Lagunka odebrana. Szlif głowicy
w tym silniku nie wolno szlifować głowicy, ale skoro dobrze chodzi to super
[ Dodano: 14 Grudzień 2010, 21:53 ]
a ile Cię skasowali?
Ja mam podobne objawy ale tylko na benzynie a na lpg chodzi bez zarzutu, może to będzie tylko wina syfu w paliwie, nie wiem,

zajmę się tym na wiosne
: 14 grudnia 2010, 21:54
autor: wsmpw
RYCHO35 pisze:w tym silniku nie wolno szlifować głowicy, ale skoro dobrze chodzi to super
tzn nie wolno obniżać wysokości jej czy chodzi ci o obróbke powierzchni ?
: 14 grudnia 2010, 21:57
autor: kabar
Pamiętam że w Alpine Turbo producent zabraniał obróbki głowicy, ale że w silnikach F to nie kojarzę.
: 15 grudnia 2010, 12:18
autor: RYCHO35
i tu jest dokładnie to samo- w silnikach typu E i F zabroniona jest obróbka dolnej płaszczyzny głowicy. Piszą o tym w książkach WKŁ-u o lagunie i o r19. Jeśli odchłka jest większa od 0,05mm głowice należy wymienić

. Miałem kiedyś na kompie conieco przetłumaczoną francowatą książkę i tam nawet pisało dlaczego się nie szlifuje ale formatowanie partycji załatwiło sprawe. Było to dość dawno ale z tego co kojarzę to nadmiernie wzrastał by stopień spręzania i jeszcze coś o zaworach pisało ale niezbyt dokładnie to pamiętam a nie chce głupot pisać. Acha, i jeszcze chyba napinacz paska rozrządu mógłby nie dać rady odpowiednio go napiąć szczególnie gdy ten już nieco się naciągnie.
: 15 grudnia 2010, 13:43
autor: tommies
Bardzo często głowica ma niewielkie odchyłki mieszczące się w granicach normy i na dobrą sprawę nie wymaga planowania, ale "majstry" zazwyczaj robią to czy potrzeba czy też nie
: 18 grudnia 2010, 18:58
autor: gufner
Dokładnie, pewnie i tak było teraz. Ale co tam, mały szlif nie zepsuje przecie autka skoro kolo sie na tym zna i te francuzy dłubie ciągle więc to nie pierwszy szlif w jego życiu

Tak czy siak za całą operacje szarpnął 200zł.
: 19 grudnia 2010, 00:44
autor: RYCHO35
to za grosze to zrobił bo u nas ok. tysiaka regeneracja głowicy
: 19 grudnia 2010, 01:33
autor: kabar
Tysiąc złotych? To chyba z wymianą wszystkich zaworów, prowadnic, gniazd itp?
: 19 grudnia 2010, 07:42
autor: jjmag
za tysia to ja nową kupię wiec po co regenerować , kumpel woził ze swojej laguny też 1,8 głowicę do zrobienia na szczelność uszczelniacze gniazda docieranie i tak dalej 350zł za regenerację
: 19 grudnia 2010, 11:47
autor: gufner
No proszę to nawet tanio mnie policzył. Więc tym bardziej było warto. Dziś po tygodniu stania odpaliła od jednego cyk kluczykiem. Miodek

: 27 grudnia 2010, 15:54
autor: Robcio_GTT
U nas w Krakowie też tanio za takie usługi
Firma warta polecenia
