
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Biegi ciężko wchodzą - wymiana sprzęgła.
Moderator: Moderatorzy
Moim zdaniem lepiej kupić nowy komplet za te 250 zeta niż kupować jakieś repeturki czy używki które padną za miesiąc lub dwa. A jak chcesz już się bawić w oszczędność to najpierw sprawdź stan docisku czy nie jest przegrzany i wtedy kupuj części.
To sprzęgło chyba podejdzie do 5 co ?
http://www.allegro.pl/item1074142790_sp ... 8_2_0.html
To sprzęgło chyba podejdzie do 5 co ?
http://www.allegro.pl/item1074142790_sp ... 8_2_0.html
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Kochani. Moj złomek ma przejechane 280tysi. Nie będe ładował w niego nowego sprzęgła bo i tak go nie wykorzystam zanim mi silnik nie padnie lub buda nie rozsypie. Jak ktoś ma używke, ew ma namiar na jakąś w komplecie z dociskiem i resztą co trzeba wymienić dajcie znać.
Czytałem w manualu od R5 że sprzęgło można wymienić nie wyjmując silnika. Podnosi się lekko blok jedną wyciągarką aby skrzynia wyszła a drugą podnosi skrzynię do góry i po wymianie spowrotem opuszcza. Ktoś próbował takie cuda czynić?
Czytałem w manualu od R5 że sprzęgło można wymienić nie wyjmując silnika. Podnosi się lekko blok jedną wyciągarką aby skrzynia wyszła a drugą podnosi skrzynię do góry i po wymianie spowrotem opuszcza. Ktoś próbował takie cuda czynić?
Kochani. Proszę o napisanie jakie sprzęgła pasują do 1.7 i pięciobiegowej skrzynki. Nie chce kupić czegoś i zobaczyć że nie pasuje oraz nie chce rozebrać auta a później szukać sprzęgła. Ma ktoś pewniaka co pasuje do naszych piątali?
Na miedziankę dojadę ale na torze już nie pomykam, chyba że wrzucę dwójkę na początku i z niej nie zmienię na nic innego hehehe
Na miedziankę dojadę ale na torze już nie pomykam, chyba że wrzucę dwójkę na początku i z niej nie zmienię na nic innego hehehe

Podsumowując:
- kiedy zaczyna sprzęgło brać na kilka milimetrów od całkowitego puszczenia pedału - wymieńcie sprzęgło
Autko zyskało kilka koników od razu 
- kiedy po kilku kilometrach biegi zaczynają ciasno wchodzić a jak uda się już jakiś bieg wrzucić słychać głośnie DUP - wymieńcie sprzęgło
- ale nie do końca, nadal podczas redukcji z 3 na 2 ciężko te 2 wcisnąć. Więc jeszcze kilka chwil pod autkiem muszę spędzić
Albo tak zostawie, jak Rost to Rost, hehe 
- kiedy zaczyna sprzęgło brać na kilka milimetrów od całkowitego puszczenia pedału - wymieńcie sprzęgło


- kiedy po kilku kilometrach biegi zaczynają ciasno wchodzić a jak uda się już jakiś bieg wrzucić słychać głośnie DUP - wymieńcie sprzęgło

- ale nie do końca, nadal podczas redukcji z 3 na 2 ciężko te 2 wcisnąć. Więc jeszcze kilka chwil pod autkiem muszę spędzić

