Strona 2 z 3

: 25 marca 2010, 21:24
autor: AGA
czym one się różnią?Czy cewka do nich też jest inna?

: 25 marca 2010, 21:32
autor: Karol
połozeniem się różnią, inny kont wyprzedzenia zapłonu itd itp.
stary czujnik jest wyśrodkowany a ten drugi juz przesunięty blizej mocowania :P
cewka ta sama tylko teraz masz w złym czasie podawaną iskre na świece
polecam zamontować taki jak był kiedy paliła normalnie :)

: 25 marca 2010, 21:33
autor: AGA
To może mieć wpływ na spalanie?

: 25 marca 2010, 21:35
autor: Karol
raczej na pewno :)
jezeli nie pomoze to będziemy szukać dalej :)

: 26 marca 2010, 09:12
autor: vino1986
albo jak juz wyzej napisalem ruszyc lekko aparatem do tylu... moze mu pomoze ;P

: 26 marca 2010, 17:06
autor: kabar
Jak aparatem do tyłu? Jakim aparatem??

: 26 marca 2010, 17:10
autor: vino1986
no przeciez nie lustrzanka ani cyfrowka... kopolke od aparatu zaplonowego przekrecic delikatnie ;P

: 26 marca 2010, 17:12
autor: kabar
Przecież przy elektronicznym zapłonie nie ma aparatu, jedynie kopułka która rozdziela iskrę na poszczególnie cylindry. Kręcenie nią nic nie zmieni.

: 26 marca 2010, 17:17
autor: vino1986
kabar pisze:Kręcenie nią nic nie zmieni.
eee tam powinno zmienic... bo mozna tak albo przyspieszyc iskre albo ja opoznic...

: 26 marca 2010, 17:35
autor: kabar
Skoro tak mówisz... w takim razie po co jest czujnik położenia wału?

: 26 marca 2010, 17:40
autor: AGA
Czujnik wymieniony na taki prosty jak był wcześniej(przynajmniej z wyglądu)i dalej bez zmian po zatankowaniu za 20zeta(tj ok 4.47l)przejade jakieś 45 km :[ i sucho w baku

: 26 marca 2010, 18:41
autor: djmonkey
w mieście czy na trasie

: 26 marca 2010, 18:58
autor: AGA
Z regóły robię 20 km do pracy na dość prostej drodze (nie mieszkam w mieście),a dziś wiekszość byłam w trasie

: 26 marca 2010, 19:25
autor: djmonkey
gaźnik trza wyregulować najlepiej na analizatorze spalin i posprawdzać parę pierdołek jak ciśnienie w oponkach, luz zaworowy, no i przebieg też już robi swoje

: 26 marca 2010, 19:34
autor: Karol
przewody posprawdzać, moze gdzies sie przetarł i ucieka paliwko, miałem kiedyś taką sytuacje :)
a przy 1,4 nie przekręcisz kopułki chyba ze będziesz przerabiać mocowanie, w 1,1 to tam mozesz sobie kręcić ale przy 1,4 NIE :P
sprawdz dokładnie przewody, jezeli są ok to gaznik albo uszczelka pod kolektorem ssącym