Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Czujnik położenia wału

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

AGA
Posty: 87
Rejestracja: 5 lutego 2010, 18:18
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: AGA »

czym one się różnią?Czy cewka do nich też jest inna?
Karol

Post autor: Karol »

połozeniem się różnią, inny kont wyprzedzenia zapłonu itd itp.
stary czujnik jest wyśrodkowany a ten drugi juz przesunięty blizej mocowania :P
cewka ta sama tylko teraz masz w złym czasie podawaną iskre na świece
polecam zamontować taki jak był kiedy paliła normalnie :)
AGA
Posty: 87
Rejestracja: 5 lutego 2010, 18:18
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: AGA »

To może mieć wpływ na spalanie?
Karol

Post autor: Karol »

raczej na pewno :)
jezeli nie pomoze to będziemy szukać dalej :)
vino1986

Post autor: vino1986 »

albo jak juz wyzej napisalem ruszyc lekko aparatem do tylu... moze mu pomoze ;P
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Jak aparatem do tyłu? Jakim aparatem??
vino1986

Post autor: vino1986 »

no przeciez nie lustrzanka ani cyfrowka... kopolke od aparatu zaplonowego przekrecic delikatnie ;P
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Przecież przy elektronicznym zapłonie nie ma aparatu, jedynie kopułka która rozdziela iskrę na poszczególnie cylindry. Kręcenie nią nic nie zmieni.
vino1986

Post autor: vino1986 »

kabar pisze:Kręcenie nią nic nie zmieni.
eee tam powinno zmienic... bo mozna tak albo przyspieszyc iskre albo ja opoznic...
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Skoro tak mówisz... w takim razie po co jest czujnik położenia wału?
AGA
Posty: 87
Rejestracja: 5 lutego 2010, 18:18
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: AGA »

Czujnik wymieniony na taki prosty jak był wcześniej(przynajmniej z wyglądu)i dalej bez zmian po zatankowaniu za 20zeta(tj ok 4.47l)przejade jakieś 45 km :[ i sucho w baku
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

w mieście czy na trasie
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
AGA
Posty: 87
Rejestracja: 5 lutego 2010, 18:18
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: AGA »

Z regóły robię 20 km do pracy na dość prostej drodze (nie mieszkam w mieście),a dziś wiekszość byłam w trasie
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

gaźnik trza wyregulować najlepiej na analizatorze spalin i posprawdzać parę pierdołek jak ciśnienie w oponkach, luz zaworowy, no i przebieg też już robi swoje
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Karol

Post autor: Karol »

przewody posprawdzać, moze gdzies sie przetarł i ucieka paliwko, miałem kiedyś taką sytuacje :)
a przy 1,4 nie przekręcisz kopułki chyba ze będziesz przerabiać mocowanie, w 1,1 to tam mozesz sobie kręcić ale przy 1,4 NIE :P
sprawdz dokładnie przewody, jezeli są ok to gaznik albo uszczelka pod kolektorem ssącym
Zablokowany