: 1 lutego 2010, 20:16
Zdjęcia to potwierdzą raczej... Na pierwszy strzał obstawiałbym przegrzanie.
Forum miłośników Renault 5
http://www.klubrenault5.pl/
vino1986 pisze:a ja nie odbijajacy dobrze tloczek albo prowadnice klocka...
Czy to przypadkiem nie są przyczyny przegrzania?....Kabar pisze:Albo zardzewiała linka hamulca ręcznego...
Oczywiście, ale przegrzanie jest skutkiem a nie przyczyną.żuwik pisze:vino1986 pisze:a ja nie odbijajacy dobrze tloczek albo prowadnice klocka...Czy to przypadkiem nie są przyczyny przegrzania?....Kabar pisze:Albo zardzewiała linka hamulca ręcznego...
Najczęściej jednak przyczyną jest zabrudzenie układu hamulca ręcznego, więc to pomiędzy linką ręcznego a tłoczkiem. Zabawa jest grubaSkutek zazwyczaj czasowy.
Jednak to nie musi być kwestia przegrzania, więc najpierw ustalmy co się stało, potem co należy rozebrać/wymienić/kupić.
EBC-ok. U mnie był ten sam problem-pękające tarcze-okazało się że winny był zacisk a dokładnie jeden trzpień prowadzący, był poprostu minimalnie wykrzywiony ale na tyle że blokował zacisk, drugi trzpień był sprawny i działał poprawnie, efekt był taki że zacisk podczas hamowania nie ustawiał się w lini z tarczą i wykrzywiał ją. Zacisk ze szrotu za 30 zeta rozwiązał problem.Maolat pisze:Qrcze nie wiem jaka to firma .powiem tyle ze pewnego razu bylo tak że rosic po jezdzie dotkna lewa raecze i byla ciepla a od prawej sie oparzyl , wiec na pierwszy strzał idzie kompletny zacisk, juz zamowilem jutro bedzie ale kiedy wymienie to nie wiem bo malo mam czasu .