Strona 2 z 2

: 1 grudnia 2009, 08:24
autor: lodoo
ty coś piłeś?? :mrgreen: poskładałeś mega auto, a z takiej dupereli nie możesz skumać?? czy tylko się nabijasz?? :mrgreen:
nie potrzebna stacyjka w sumie, nie potrzebna żadna inna część z R5... podepnij alternator GDZIEKOLWIEK DO INSTALACJI, GDZIE MASZ ŻÓŁTY PRZEWÓD, może być pod radio, może być pod zapalniczkę, może być pod bezpieczniki... STAŁY PLUS OBECNY BEZ PRZERWY GDY WŁĄCZONY JEST ZAPŁON, ZNIKAJĄCY PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU.
Jak tego nie skumasz to przesiądź się na rower... tylko bez dynama i bez lampek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 1 grudnia 2009, 10:33
autor: Konrad K_2
spokojnie:-) powaznie jestem elektrycznym imbecylem , nie kryje sie z tym.

Mysle ze po tym ostrym tlumaczeniu wiem ze mam zjebaszony alternator bo podpięty jest dobrze

: 1 grudnia 2009, 13:12
autor: lodoo
ale w alternatorze są 2 końcówki :-D jedna od wzbudzenia, druga to wyjście na kontrolkę ;-)

: 1 grudnia 2009, 13:44
autor: Konrad K_2
tak mam , bałem sie ze np nie mozna wzbudzic alternatora który sie nie obraca

: 2 grudnia 2009, 08:22
autor: lodoo
e tam :-D toż to zwykła maszyna synchroniczna w zakresie pracy prądnicowej... :mrgreen: