Strona 2 z 3

: 24 listopada 2009, 09:26
autor: wsmpw
Obrazek

: 24 listopada 2009, 17:21
autor: karo3003
hmm... tak myslałem ale co to ma wspólnego z chłodzeniem... :lol: coolant to z ang. płyn chłodzący :?:

: 24 listopada 2009, 17:29
autor: wsmpw
nie wiem jak to sie ma do chłodzącego płynu ale w 1.7 leci płyn przez kolektor dolotowy a w 1.4 nie wiązki komputera są takie same.. ;-)

: 30 listopada 2009, 11:41
autor: karo3003
takie pytanko jeszcze jedno... do kompa dochodzą (przynajmniej u mnie) w sumie dwie wiązki, jedna od wtrysku, druga zasilająca i właśnie co do niej mam zapytanie. Do czego powinien być podłączony kabel widoczny na foto, zaznaczony w czerwonym kółku, ma kolor fioletowy, trochę słabo widać na zdjęciu... :-/

Obrazek

: 30 listopada 2009, 17:49
autor: wsmpw
start sygnał plus z wsuwki od rozrusznika bo ten brazowy to pod pompke podłączyłeś?

: 30 listopada 2009, 22:00
autor: karo3003
no właśnie ten kabel do niczego nie mam podłączonego i działa.... a tamten brązowy chyba jest na + do pompki... :roll: ogólnie to przed chwilą wróciłem z garażu bo kupiłem wiązkę i czujniki do wtrysku i znalazłem kilka defektów na tej co mam... Jak sprawdzić czy do komputera dochodzą wszystkie odczyty :?: jest jakiś schemat, który pokazuje który pin na wtyczce komputera odpowiada jakiemu kabelkowi lub czujnikowy... :?: mam coś zepsute bo silnik krokowy po wyłączeniu silnika nie otwiera przepustnicy... :roll:

: 30 listopada 2009, 22:02
autor: wsmpw
a silnik krokowy działa?

: 30 listopada 2009, 22:06
autor: karo3003
no właśnie nie działa tak jak powinien, jak dodam gazu to niby podnosi się i jak puszczę gaz to powoli zamyka przepustnicę ale jak wyłącze silnik to nie otwiera przepustnicy i nie robi tego charakterystycznego "pstryk pstryk pstryk" tym samym żeby odpalić silnik muszę zawsze dodać lekko gazu bo inaczej ma za małe obroty i gaśnie... Co więcej - spalanie "w normie" czyli ponad 10/100 ;) ahhh te piąteczki, ale nie poddam się tak łatwo

: 30 listopada 2009, 22:13
autor: wsmpw
karo3003 pisze:Co więcej - spalanie "w normie" czyli ponad 10/100 ;)
moje 1.7 pali 10 ale gazu :D

: 30 listopada 2009, 22:19
autor: karo3003
spokojnie, i moje 1.4 będzie palić tyle co trzeba, tylko muszę obadać gdzie jest awaria bo to niemożliwe żeby taki mały silnik spalał tak ogromne ilości paliwa... :roll: pierwsze to muszę się przekonać że mam dobrą instalację (jeszcze nie wiem jak to zrobię bez wymontowywania...) druga sprawa, możliwe że mam uszkodzony komputer ale tego to już totalnie nie ogarniam i nie wiem jak się takie cuda testuje, zastanawiam się nad zakupem interfejsu do renault bo w zeszłym roku jeździłem do serwisu i podłączali się pod kompa i dało radę wszystko z tego wyczytać...

: 30 listopada 2009, 22:23
autor: wsmpw
ehhh
mialem 1.4 wszystko podmieniane zostało i nadal było 10 litrów

: 30 listopada 2009, 22:28
autor: karo3003
musiałeś coś przeoczyć... jak znajdę u siebie to Ci powiem co trzeba było zrobić :roll: chyba że nic nie zrobię... Nie masz może schematu pinów do kompa :?:

: 30 listopada 2009, 22:49
autor: tommies
Mi tam więcej jak 7,5-8 po mieście w korkach nie spalił, a w trasie potrafi do 6 zejść. Cyka jak szwajcarski zegarek. Aż szkoda go będzie wymontować :)
Zazwyczaj wysokie spalanie w 1.4 mono to problem z EGR i magiczną uszczelką.

: 30 listopada 2009, 22:56
autor: wsmpw
Zazwyczaj wysokie spalanie w 1.4 mono to problem z EGR i magiczną uszczelką.
jak wiesz odrazu przed włożeniem tego motory zaślepiłem to tak jak mówiłeś ;-)

: 1 grudnia 2009, 08:32
autor: lodoo
schematy są w serwisówce...
problem z odpalaniem to ten STARTER SIGNAL za pewne...
mi 1,2 paliła 12 po mieście, a 1.4 na gaźniku 10 w cyklu mieszanym, więc nie mów, że 1.4 nie może palić 10 :-D