Strona 2 z 2

: 21 października 2009, 18:24
autor: Konrad K_2
chyba wyjscie z silnika jest za nisko i miedzy wyjscie a górą głowicy robi sie podzuszka powietrzna

: 22 października 2009, 09:12
autor: lodoo
ma to jakiś sens - w r5 fabrycznie wąż wyjściowy na nagrzewnicę jest na samej górze pompy, i dodatkowo na tym wężu jest odpowietrznik jakieś 15cm za pompą...

: 23 października 2009, 08:14
autor: Konrad K_2
zrobiłem wczoraj odpowietrznik na zaślepce głowicy .... jeszcze nie sprawdziłem , w poniedziałek bede wiedział, ale jesli zadziała oznacza to 100% sprawność przeszczepu

: 24 października 2009, 21:23
autor: lodoo
oby :-) żeby działało na dłuższą metę, zamiast odpowietrznika wypuść cienki wężyk odpowietrzający - tak fi 8mm - do zbiorniczka

: 25 października 2009, 09:38
autor: Konrad K_2
odpowietrznik na zaslepce głowicy załatwił sprawe.

dzięki za pomoc